Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under november 2011

Av Johanna - 1 november 2011 18:52

ikväll är de soffan som hägrar, känner mig helt slut. usch.

plinga på dörren, MÅSTE man öppna??... öhh ja, personen ser att man e hemma.

va ju bara pappalito som stod där :) min lilla goa pappa. saknar! farsdag på sönda?! right?

Av Johanna - 1 november 2011 07:58

usch idag gick de inte lika lätt att komma ur sängen.. trött ab.

första november idag me, om nio dagar kan de komma snö (eller när som eg.) men de va då den föll första gången 2010. sen låg den kvar fram till mars eller nåt kanske. usch vilken vinter detta kommer bli.

2011 börja jäkligt bra, men och ta ut segern i förskott va ju jäkligt dumt för 2011 kommer troligen inte sluta lika bra :(

aja man får ta en dag i taget helt enkelt.


igår var de lite städ och tvätt samt baka jag några såna stora choklad muffins med Tobleronebitar i, mumma!

Jag kan om jag vill. :)


Lyssna och njut! Riktigt bra detta. :)


                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards