Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under november 2011

Av Johanna - 21 november 2011 18:31

Stay a while and breathe me in... ♥


månda kväll... och jag fryser som ett as,... alla tänkbara ljus är typ tända, filten runt mig. Burr!

känner mig inte riktigt hundra.. e nog bara trött.

Men bara för de ska jag gå och gosa ner mig i soffan och kolla SF kanalen om de är nå bra film där :)

vänta in grabben som är och tränar Parkour, sen blir de läxläsning.

Av Johanna - 20 november 2011 14:06

Riktigt bra spelning... Shysst ljusshow saknade dock all pyro. men fick se lite i sista låten iaf :)

Fredagens gåshud: Only for the weak, Alias, Where the dead ships dwell och Take this life.

Men jag hade nog eg gåshud genom hela spelningen :) Riktigt bra. ♥

Förbanden var: Insense, Ghost, Rise to Remain och Trivium

Trivium va sköna. dock e ju deras In waves (som jag lag upp här för ett tag sen) bäst. :)


Annars i helgen så var vi och fira mormor igår som fyllde 89 i veckan.. krutkärring de dära :) goa mormor.

men de e bra då vet va man har att brås på när de e min tur att bli gammal.

sen åkte vi vidare in till stan och gick på bio, till min stora förtjusning Twilight - The breaking dawn part 1.

Mmm i like :) bejbii kanske va mindre förtjust då denna filmen va en riktigt kärleks saga ;) hihi

längtar redan till part 2 som har biopremier 16 nov 2012. låååångt dit ju. :)


sen for jag hem från bejbii idag runt 11. nu e jag hemma och tvättar för fullt. skönt och få bort de...

I morron är de dax för jobb igen. Dock är de en helt annat sak from i morron. känns lite konstigt faktiskt, men samtidigt ska de bli skönt. Gick fruktansvärt fort alltihopa....

aja, nu ska jag ut i tvättstugan igen. vi ses :)




   

Av Johanna - 19 november 2011 11:05

Ligger i sängen och hör på bejbii's snarkningar hihi nära så illa är de inte.. :) lite halvseg e man idag. va hemma vid 04 i morse.. stockholm tog hela våran kväll.. men värt var enda sekund då de va helt underbart. bjussar på bilder sen. nu blir de dusch sen vidare mot lite smörgåstårta ;) vi ses!!

Av Johanna - 18 november 2011 11:57

gäller de :)

Precis detta jag behöver mitt i allt elände,

finns nog inget som kan få mig att släppa allt annat och bara vara för en stund mer än vad en konsert kan göra.

Så för 3dje gången för mig kliver denna grupp upp på en scen nära mig. ♥

De kan inte bli annat än awesome!! Jag vill se massa pyro!! :)


Av Johanna - 17 november 2011 16:32

den ene ler och den andre gråter... mållös och tom.


*****


helt såld på Rammsteins nya.. sjukt.

från att hata till att älska

om och om på hög volym...

i februari gäller de... FYYY FAN va najsigt ♥


inte för att vara sån men kolla i tjejens "gren"... hmm jag tycker nog allt de ser lite komiskt ut. haha

Av Johanna - 16 november 2011 21:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Johanna - 16 november 2011 11:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Johanna - 15 november 2011 19:23

sitter här i bejbii's soffa och myser. sällskapet saknas dock. tråk!!


 

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards