Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under november 2011

Av Johanna - 15 november 2011 08:36

Summer feelings.

Varför kan de bara inte vara sommar?!... nej vi ska ta oss igenom en vinter först. SUCK. Men Ingen snö har de kommit än heller.

De lär nog dröja tror jag. Men den får gärna komma till nästa sönda när de är FÖRSTA ADVENT.

helt galet va fort tiden har gått.. :)

Men de händer typ saker hela tiden me så de e inte så konstigt. Varje helg sen i somras har vart inbokad med saker :)

Jag klagar inte för jag älskar att vara ute i farten. hihi


Av Johanna - 14 november 2011 17:34

You make me feel good,
You make me feel safe,
You make me feel like I could live another day
You make me feel good,
You make me feel safe,
You know I wouldn't have it any other way


 


Av Johanna - 14 november 2011 11:00



Av Johanna - 13 november 2011 19:27


En helg fylld av kärlek. såhär önska jag de flesta helger va. få umgås med nära och kära. de som betyder mest.

12 november de är en dag att minnas hedanefter.

2 + 1

♥ I love you ♥

idag har vi vart i huvudstaden och kollat hus. typ kär kan man säga :)


  

Av Johanna - 11 november 2011 21:39


fått hela lghen städad idag efter jobb.. riktigt najs känsla med nystädat må jag säga.

duktig.ab

grabben åkte till mormor & morfar och sov, så jag sitter själv och inväntar bejbii ♥

lyssnar på lite shysst musik me såklart :)


sov gott alla. Vi ses!


Av Johanna - 11 november 2011 09:36

11.11.11 är dagens datum. ett sånt där typiskt datum som folk gifter sig på osv. :)


AJA...inte ens idag när självaste bandit kryssen går av stapeln för 12te gången så känner jag att...

-Guuu va jag oxå hade velat åka.

Jag gör verkligen inte de.. de bara känns så. knas! :)

MYCKE VILL HA MER tror jag de handlar om.

Efter årets alla konserter och festivaler så kan nog bandit kryssarna snyta sig i sina smutsiga kallsonger :)

Eller jag vet inte, men typ iaf :)

Nästa helg är en ny konsert inbokad. och inte tala om den i februari ♥ helt magiskt! bara 3 månader kvar. SOM man längtar!


I helgen är de en liten speciell helg, frågan är bara om de kommer firas nu i helgen eller om vi passar på att göra de nästa helg ist?! eller varför inte båda?! :) Mys & Kärlek. :)


Jag känner mig så himla glad just nu. jag går runt och småler hela tiden typ :) De har varit så jävla trögjobbat på sista tiden, och de är de kanske fortf. men samtidigt kan jag se massa ljus i tunneln nu. De känns så bra. och jag tar tillvara på var enda minut som jag känner såhär. :) För man vet aldrig när de vänder igen. :)


 

Av Johanna - 10 november 2011 08:00

Detta värmer ett mamma hjärta..

 

Sonen: -Mamma, kan inte du och * gifta er?!

Mamman: -Joodå, nån dag så kanske vi gör de :)

Sonen ger mamman en kram och ler och säger:

-Åh va bra, för jag vill att * ska komma in i våran familj och jag vill komma in i hans familj

-Kommer vi byta namn då?!

Mamman: - De vet jag inte.

Sonen: Okej, men jag vill det!


Jag älskar dig världens finaste son...

Av Johanna - 8 november 2011 16:57


J-Son ft EllyEve - Stop Me


Professor Green ft. Emeli Sande - Read All About it

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards