Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under november 2011

Av Johanna - 8 november 2011 11:56

Som jag funderat eller nja eg inte men ah... jag har funderat lite på de iaf. Min huvudvärk.. har ju aldrig huvudvärk förutom när jag ska bli förkyld eller nåt sånt, nej jag har inte ens huvudvärk "dagen efter".. Men nu har jag haft de dagligen i ah 2veckor kanske?! och inga ipren eller alvedon har hjälpt. Såklart... de är oxå en biverkning. De står ju svart på vitt på bipacksedel'n. Åhh va jag älskar piller. Man mår så mycke bättre!! NOT! :)

Av Johanna - 8 november 2011 09:00

Här händer inget speciellt.  känner mig bara trött, jag skyller allt på biverkningar av piller.

Men är glad sålänge de bara är såna små saker. för värre vill jag inte ha!!

Svårt och somna på kvällarna. As trött när jag vaknar för jobb.

Hungrig är jag me. men snart får jag mig lite mat i magen.

Jag saknar och jag längtar till helgen. :)

Ja de va väl typ allt.

Vi ses! :)




Av Johanna - 6 november 2011 20:26

Tack för i helgen alla goa människor :)


 

me and my bejbii ♥

Av Johanna - 4 november 2011 15:13

Att folk bara inte kan skilja på ditt och mitt.... Suck!!

Av Johanna - 4 november 2011 12:05

Fredag... yiihoo :)

som man längtat.. kommer troligen inte bli nån direkt händelserik fredag förutom lite plock på uteplatsen.

måste fixa de innan snön kommer. testa mina kläder inför i morron lär man ju göra me. så de inte är helt galet 10 minuter innan man ska dra :) ganska vanligt för att vara mig iofs. hmmf :) sen har jag för mig att jag bokat in mig i tvättstugan me.

Ja, freda va de va?!.. haha. Blir garanterat soffläge vid Idol me... buuhuu lixom! Sick or what! :)

50 minuter kvar.. sen helg! YES!!! Vi ses.

Av Johanna - 3 november 2011 16:28

Run to your mama
'Cause you can't stand the road
You better run and leave us alone
Run to your mommy before you lose control
Run and leave us alone


Åhhhh va jag älskar musik, skulle nog kunna lägga upp en ny låt för varje dag.. men hur många är eg intresserade?!

förutom jag själv, vilket jag iofs gillar för de finns en hel del musik man lagt upp under åren som man "glömt bort" som faktiskt blir en sån.."åhh den här". upplevelse :)

visst ska väl eg skita i vilka som är intresserade då de är min blogg :)

Annars är det ju typ bara mamma, mode och fest bloggar nu för tiden. visa halva tuttarna och puta med läpparna på alla bilder. jag må kanske va tråkig men jag gillar inte riktigt "bara" sånt, 

tacka vet jag bloggar som inte gör nåt av ovanstående.. Me like. :)



Ikväll blir de box igen efter lång vila.. slåss med en kille this time.. haha mörbultad ab?! ;)

 hoppas min hand inte gör sig illa igen bara. (fortf ont ju)

Av Johanna - 3 november 2011 12:00

Torsdag, igen. Veckorna går rätt fort ändå. Även fast de är som de är nu.

Har redan hunnit bli irriterad på folk och hunnit lovat saker idag. Aja, shit happends.


Bokade hotell igår inför en helg nästa ÅR! ja ni läste rätt, 2012.. ja de gäller att va ute i god tid, right. :)

Bodde där senast i juli, underbart hotell. så ja vi återkommer.


Tänkte mest bara slänga in en låt. Nytt från Korn.

Galen blandning tycker jag men ändå riktigt skön. Gillar inte Skrillex. men de e ju fan överallt nu för tiden :) även ihop med Korn tydligen. Så lyssna och avgör själva. ♪



 

Metaltown - GBG- 2011 Korn på scen :)


Av Johanna - 2 november 2011 13:34
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards