Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under januari 2011

Av Johanna - 11 januari 2011 08:46


allt hade verkligen kunnat varit så mycke bättre

de e så grymt mycke tankar i mitt huvud

så mycke oro

kanske i onödan.. de e de jag inte vet

jag hoppas verkligen på de bästa nu men vem fan vågar lita på nån just nu?!


__________________



som jag sa igår så kommer ni få stå ut med lite såna här inlägg en tid nu

de har hänt riktigt tråkiga saker

jag måste få skriva av mig nånstans

och just för tillfället så e de här allt hamnar

för ibland är de lättare att skriva än att prata om saker

men är enormt glad för att jag har vissa RIKTIGT bra personer runt mig

som visar att ni bryr er och finns till för mig

och lyssnar

ni e få men förbannat bra!

ni vet vilka ni är, så ta åt er...

  

Av Johanna - 10 januari 2011 18:29

nu har de gått några timmar sen jag fick de underbara beskedet....

just nu känns de bara så sjukt overkligt allting

så jag kan väl eg säga att de lagt sig en aning men detta kommer gå upp och ner nu tills jag vet med 100% vad som kommer hända med mig..

säger bara till er alla... ni får ha förstående med att jag kanske inte kommer vara på topp den närmsta tiden.... :(

detta e juh inte första gången de här händer mig.. kanske borde bli van?!

att man aldrig bara kan få slappna av nån jävla gång...

de känns just nu som att alla mina drömmar har gått totalt i kras..

de känns helt ärligt helt jävla fucking värdelöst...

och de värsta e att folk har vetat om detta men bara hållt käften...


nej jag e för förbannad för att skriva kommer bara bli massa knas om jag fortsätter

så... jag avslutar här!


GAAHHH!!!

Av Johanna - 10 januari 2011 15:33

jag bara skakar och gråten sitter i halsen...

FYY FAN säger jag bara...

vilket underbart besked

fuck this!

Av Johanna - 10 januari 2011 12:20

ja då va de VARDAG igen då...

tillbaka på kontoret, fast mer på "riktigt" den här måndagen..


  



Av Johanna - 9 januari 2011 21:19

sönda idag då....

sitter här i soffan med grabben och har lite söndags ångest faktiskt..

man e lite bortskämd med dessa TRE veckor som varit med mycke ledighet osv

och nu börjar oxveckorna fram till april...

men men what to do about it?!

nothing

 

helgen har vart i full fart... i fredes vet ni juh redan... öl med gänget...

vart riktigt skoj... :)

stan i går och ÄNTLIGEN fick jag mig en ny mobil... :) wiihoo

sen idag blev de låång sovmorgon, en skön dusch och sen innebandy.. kom hem bara för en liten stund sen... for ner till vattnet först för att tända ett par lyktor och skicka iväg...

tycker de e så mysigt/vackert....

sen har jag hunnit fixa lite matlådor/mat för de hade jag inte hunnit fått i mig under dagen....

så som sagt nu ligger jag i soffan och kollar på Eragon..

 

vi ses mer i morron..

natti

Av Johanna - 7 januari 2011 16:45

nu blir de duschen...

sen träffa vännerna för en bit mat och några kalla...

känns väldigt lägligt... :)

 


ha en fortsatt trevlig fredag   

Av Johanna - 6 januari 2011 15:21

nu har granen åkt ut... och nu såhär efter jul o allt så undrar jag eg varför jag ens ställde upp granen i år?!

men men .. nu e den ute iaf.. de känns skönt!


så nu har jag tryckt i mig en Ipren och ska slänga mig ner i soffan för att slö titta på en av mina absolut bästa filmer som går på tv4 film nu...

dvs Ice Age :)

yeey... hade vart gott med lite godis...  men även fast de känns som lörda så e de juh inte lörda så de får allt vänta.. :) 

vi ses!


     

Av Johanna - 6 januari 2011 10:38

I do what I want and I get what I want when I want it
Im not gonna stop til I get what you got til I got it.



morgonen börja med sovmorgon... ett varmt bad och en tallrik gröt till frukost..

nu känner jag mig som en ny människa

überskönt

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards