Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under januari 2011

Av Johanna - 21 januari 2011 15:48

fy tusan sån dryg dag de vart på jobbet idag...

asså va utan dator.. blir juh helt handlingsförlamad.. haha ne men att va utan musik.. de va SKIT jobbigt verkligen... och alla mobba mig..hmmf. :)

fick ställa mig och ladda hem "10 fria" från 3musik.. så jag hade tio låtar att lyssna på genom mobilen.. blev ganska enformigt efter ett tag faktiskt..

(är endast internetradio som funkar hos mig då jag inte har nån mottagning, så kunde alltså inte ens lyssna genom 3musik)

 

men nu e de äntligen underbara fredag och ledigt...

har hunnit handla mat + present efter jobb

samt diskat.. :)

nu ska jag fixa in mer musik på mobilen ifall jag blir utan data på måndag me :)


_______________________


träningen gick toppen igår.. är dock helt trött i armarna.. :)

men känns så förbannat skönt

Av Johanna - 20 januari 2011 19:08

smyg "p_rrsurfat" på min jobb dator...


vänder ryggen mot och kommer tillbax efter 20 min och då e den övervälld av virus eller va de nu va?!

data nördarna tog den tydligen med sig till butik för att kolla på den.. hmm

så nu har jag ingen dator på jobbet.. DRYGT

tur de e fredag i morron... dvs kort dag och sen helg!


och då blir de kalasfika och mys

___________________


NU: lyfta de feta ur soffan och gå och byta om

sen möta upp S och sen röra på fläsket en timme

gytt

Av Johanna - 20 januari 2011 13:13

eller ni kanske tom såg vad jag åt till frukost..

gash, jag gäspar så jag vet inte vad..

sååå sjukt trött idag.. vart inte många timmar i natt för mig...

skyller allt på den där jäkla månen..

kl 00 låg jag klar vaken i sängen och vred och vände på mig ihop med 3musik

mycke drygt


idag blir de säkert samma sak då jag kommer hem från träningen 21.15 typ... sen dusch o så på de... de e juh inget man blir direkt "trött" av att göra.. men vi får se

Idag fick jag med mig söta rara S till träningen oxå.. roligt! :)

_________________

 

När de plingar på dörren och de står nån där utanför med en bukett tulpaner..då kan man juh inte göra annat än att bara bli såååå glad!

Tack...

    

Av Johanna - 19 januari 2011 15:12


just nu vill jag

 shoppa mig lycklig       låta nålarna fixa smärtan

alkoholen sköter nöjet                                  och musiken humöret



Seasons change me
But they won't change my core
I have struggled and fought for less

Belief within my self
Shall drive me further on
Still I fear that that past remains

Av Johanna - 19 januari 2011 08:03

lilla pattklämmardagen

lill lördag

eller bara en helt vanlig onsdag

och god morgon


känner mig på betydligt bättre humör idag..

kanske för att jag e så sjukt stolt över mig själv för gårdagens insatser.. :)

jobba 7-16.. fixa 2 maskiner tvätt sen iväg och TRÄNA 1 timme

förhoppningsvis ska de inte ta så mycket på min vikt då jag absolut inte behöver gå ner några mer kilon nu.. vill bara få lite bättre kondition och fastare skinkor!.. :)

för kärlekshandtagen lär nog inte försvinna i första taget.. hehe

de är de absolut svåraste "överhänget" att få bort enligt mig...

men nu har jag gett mig fan på de här.. så nu e de bara att punga upp hundralapparna.. :)

säga till alla i min omgivning vad jag gett mig in på och sen (ifall de måste) prioritera bort endast ETT pass/vecka, no more


stranden väntar ett par månader bort....

stranden väntar ett par månader bort...

stranden väntar ett par månader bort...

stranden väntar ett par månader bort...

stranden väntar ett par månader bort...

bara att köra på!

Av Johanna - 18 januari 2011 17:08


tisdag och bra besked skrev jag i tidigare inlägg

men varför i h-vete känns de inge bra för?!

varför är jag inte glad?!

jätte konstig känsla

t.om de absolut bästa människorna får mig att bli irriterad

*lägga på luren i örat moment*

__________________


just nu är de tvätt och soffhäng

sen iväg och träna

Av Johanna - 18 januari 2011 09:52


tisdag och bra besked..


  

...

Av Johanna - 17 januari 2011 19:52

I think he's cute



                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards