Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under november 2010

Av Johanna - 10 november 2010 18:25

jaha.. onsda idag då...

vart en seg dag på jobbet fast ändå har dagen gått hyffsat snabbt...

haft huvudvärk som heter duga dock åh ögon som inte riktigt pallat med data skärmen idag.. men va gör man när man har ett jobb som är att sitta framför datorn den större delen av dagen?!

och ett sinne som helst inte vill ta piller?!

aja.. blir juh inte bättre när jag sitter här nu dock

... men håller på att för över musik till helgen till usb minnet... strömmen gick igår kväll så hann inte klart med de då juh.. :)

 

men ska snart gå och ta ett varmt bad innan arga snickaren börjar...

känner att jag behöver de.. så mina stela axlar blir lite mjukare å huvudvärken kanske släpper..

bad uppskattas av mig.. hade vart gytt att haft nån som gett mig lite massage oxå men så e de ibland... :)

men de mest positiva idag e ändå att halva veckan nu har gått och att jag endast har 2 halva arbetsdagar dagar kvar av veckan.. de känns juh toppen... och de betyder då alltså att de endast e 2 dagar kvar till freda.... och de betyder då i sin tur att de är 2 dagar kvar till de efterlängtade 24 timmarna med endast glädje .. och de i sin tur då betyder BANDIT kryssning.....

Im a Bandit for life!


Jippikajej mother f*pip*ers!!  *high five*


nuuuu till badkaret!

vi ses

tjing pling i lingonskogen

pöss

 

Av Johanna - 9 november 2010 19:32


Snön kom till sist iaf...

och nu bara vräker den ner..

ihop med en hel del blåst fortf

snälla.... ta mig till ett varmare land utan snö :(


Av Johanna - 9 november 2010 12:20

är de med detta väder...

de lixom blåser aaaaningens massa här just nu...

och de e snor kallt..

vakna i natt av att de bara knaka i huset... snart väntas snön OM vi inte klarar oss här ute...

de e bara att vänta å se!

 

annars så e jag i bra form idag.. känner mig helt ok och de e gytt...

i kväll måste jag se över en massa saker inför helgen

och för en gång skull så hitta jag mitt usb minne som jag letat efter som en tok i över en månads tid nu..

jaa vart låg de då tro?!.. joo i min pälsväst av alla ställen..

jag och förlägga grejer... :)

 

äsch har väl eg inte så mycke mer å säga än massa onödigt dravvel... :) 

så avslutar med lite shysst musik  

vi ses!

pussiluskan



        

SES VI I HELGEN?!

;)

Av Johanna - 8 november 2010 17:00


Just the way you are...


Oh her eyes, her eyes;
Make the stars look like they're not shining.
Her hair, her hair;
Falls perfectly without her trying.

She's so beautiful;
And I tell her every day.

Yeah; I know, I know,
When I compliment her
She won't believe me.
And it's so, it's so
Sad to think that she don't see what I see.

But every time she asks me "do I look okay?",
I say:

When I see your face,
There's not a thing that I would change.
Cause you're amazing,
Just the way you are.
And when you smile,
The whole world stops and stares for a while.
'Cause girl you're amazing,
Just the way you are.

Yeah, Her lips, her lips;
I could kiss them all day if she'd let me.
Her laugh, her laugh;
She hates but I think it's so sexy.
She's so beautiful,
And I tell her every day.

Oh you know, you know, you know
I'd never ask you to change.
If perfect's what you're searching for
Then just stay the same.

So, don't even bother asking
If you look okay;
You know I say:

When I see your face,
There's not a thing that I would change.
'Cause you're amazing,
Just the way you are.
And when you smile,
The whole world stops and stares for a while.
Cause girl you're amazing,
Just the way you are.

The way you are.
The way you are.
Girl you're amazing,
Just the way you are.

When I see your face,
There's not a thing that I would change.
'Cause you're amazing,
Just the way you are.
And when you smile,
The whole world stops and stares for a while.
'Cause girl you're amazing,
Just the way you are.

Yea-eah.


Älska

Av Johanna - 6 november 2010 19:05

ja.. här sitter jag en lörda kväll..

e juh eg. lite emot de.. men just precis nu så känner jag bara att jag måste skriva av mig några rader även fast jag eg inte har nåt att säga...

grabben ligger i soffan och halv slurar och kollar på hitta nemo och vi väntar på toy story 2 ska börja.....

 

känner mig bara så förbannat tom..

vet inte va jag vill.. känner mig lessen.. fråga mig bara inte varför för de vet jag inte...

mår kasst.. mår illa som ett as me... sådär skoj.. :(

men de har juh sina annledningar... börja redan i går kväll.... blää

 

har haft min dag ute hos föräldrarna... vart på julmarknad och nästintill hela familjen va samlad.. va iofs väldigt mysigt...

massa bebis mys.... mosters lilla godbit.. att man kan bli så glad av ett sånt litet liv

fast ändå på samma gång känna sig lessen....

de tillhör dock mig så de kan ni skita i

 

de e rammstein som hägrar i mina öron just nu... musik som eg inte ger mig nånting... musik som bara sprutar ut illska i toner.....

måste ha nåt som inte berör.. nåt som inte får mig att minnas.. nåt som inte får mig att känna några speciella känslor....

och än har inte dom lyckats med de!


varför känns inte allt bara bra?!

 

ska juh för hellvete rocka loss mina skinkor på freda...   

 

Av Johanna - 5 november 2010 18:57

med världens bästa son... :)

de ska jag göra nu.. krypa ner i soffan breve han sen bara ligga där hela kvällen å kolla på tv.. först ut e toy story...sen kanske lite idol 

får dock se hur närvarande jag kommer vara...

e trött som ett as!

hihi



one week to goooooooo! yeah!

Av Johanna - 5 november 2010 09:41

jaha.. då har man tagit ett av sitt livs värsta farväl..

att göra de under arbetstid e sådär måste jag säga

men de gick som de gick.. :(

 

så nu e min arbetslust på riktigt låg nivå, kommer nog vara de ett tag famöver (utöver de vanliga asså)..

hoppas på att få hitta på nå skoj inför helgen så jag inte behöver känna efter så mycke...

ska möta upp min son efter jobb så de ska bli mys att ha honom hemma över helgen... har saknat honom!

har juh eg. vart min "vecka" nu men han har vart hos farmor & farfar iom de vart höstlov och fritids e inte speciellt lockande att vara på längre..

varken före eller efter skoltid heller.. så nu har de blivit ett större ansvar för honom att klara sig själv..men han har klarat de galant.. nästan så han e värd nånting ÄVEN fast de inte e jul än.. :)

vet när jag va liten och va hemma själv osv så fick jag värsta barbie "köket" med alla dess tillbehör.. och brorsan fick en bilbana... snacka om att vi blev glada.. :)

 

nää har inge mer å säga så ska försöka få nåt gjort iaf tills arbetsdagen e slut...

slutar 13.00 idag då de e dag före röd dag.. känns gytt

vi kanske hörs mer under helgen

annars får ni ha en trevlig helg

 

Av Johanna - 4 november 2010 18:37

gårdagen va kanon... riktigt trevligt!

Tack alla

så idag e man lite extra trött.. hihi

men jag känner mig lessen, allt har nu blivit så verkligt och att ni flyttar gör mig skit lessen...

andra får säga va dom vill men de e iaf så jag känner.. i morron drar ni!!... :(

vem vet när vi ses igen?!

 

aja i övrigt så har jag ätit mig ett par pannkakor och tvättat sen jag kom hem från jobbet idag... och nu e jag ner slagen i soffan..

lyssnar på musik.. så tänkte bjussa på en goding

sen blir de nog till att slänga igång "arga snickaren" på kanal5play då de va min gamla granne med igår.. måste se va han hittat på juh!

de va väl typ allt jag hade att säga i kväll..

BOOORING!

i know

 

sov gott alla!

bläää

_____________________________________

uppdatering en stund senare:

-nää de va inte jag som va en av de klagande grannarna!

haha

vi bodde grannar för typ 7-8år sen, och båtbygget pågicks kanske för ett par år sen bara..

haha jaa Patrik, va säger man!

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards