Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Direktlänk till inlägg 5 november 2010

Cryin' Like A Bitch!!

Av Johanna - 5 november 2010 09:41

jaha.. då har man tagit ett av sitt livs värsta farväl..

att göra de under arbetstid e sådär måste jag säga

men de gick som de gick.. :(

 

så nu e min arbetslust på riktigt låg nivå, kommer nog vara de ett tag famöver (utöver de vanliga asså)..

hoppas på att få hitta på nå skoj inför helgen så jag inte behöver känna efter så mycke...

ska möta upp min son efter jobb så de ska bli mys att ha honom hemma över helgen... har saknat honom!

har juh eg. vart min "vecka" nu men han har vart hos farmor & farfar iom de vart höstlov och fritids e inte speciellt lockande att vara på längre..

varken före eller efter skoltid heller.. så nu har de blivit ett större ansvar för honom att klara sig själv..men han har klarat de galant.. nästan så han e värd nånting ÄVEN fast de inte e jul än.. :)

vet när jag va liten och va hemma själv osv så fick jag värsta barbie "köket" med alla dess tillbehör.. och brorsan fick en bilbana... snacka om att vi blev glada.. :)

 

nää har inge mer å säga så ska försöka få nåt gjort iaf tills arbetsdagen e slut...

slutar 13.00 idag då de e dag före röd dag.. känns gytt

vi kanske hörs mer under helgen

annars får ni ha en trevlig helg

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 10 mars 2014 13:19

japp längesen... men jag är nog inte direkt tillbaka bara för detta inlägget.. ville bara uppdatera er som fortfarande syns till h'r lite... 2013 - Hus 2014 - Bebis Ingen är lyckligare än jag ♥ ...

Av Johanna - 4 januari 2013 06:58

hus nu... helt sjukt faktiskt :) ca 8 timmar tog det för alla arbetare att sätta ihop vårt "lilla" slott :) Eller okej, de saknas pannor på taket och lite arbete inne i huset men om vi säger såhär då.. efter ca 8 timmar stog där ett hus som for...

Av Johanna - 27 december 2012 09:05

Här är jag uppe med tuppen.. tvättid. Skönt och ha det gjort... sen blir det väl till att åka till tomten och skotta snö... dock plusgrader idag så tungt lär det va. Men thats life :)   Jag har tyvärr inga direkta julklappar att skylta med.. ...

Av Johanna - 21 december 2012 08:46

Idag går vi på julledigt, herre'je va skönt de ska bli. Behöver de efter en tuff höst.. Men först ere julfest med jobbet ikväll.. trevligt värre :)   Passar även på att önska alla en riktig   GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR ♥   ...

Av Johanna - 17 december 2012 08:29

julafton om EN vecka... say whaaat?! Har inte nån koll i år känner jag, tiden bara rusar förbi. Hemma finns absolut nada julstämning, stakar och stjärnor är uppe och en provisorisk adventljusstake. Finns ingen ide att julpynta i år känner vi.. ...

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards