Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under november 2010

Av Johanna - 3 november 2010 18:11

usch vilket obäke de e...

och så måste man ha de i kroppen...

ska ut med grabbarna och käka mat om en liten men vafan vad man än tar på sig så bara känner man sig "ful" och inget passar.. även fast man tar på sig de man vet att man ser helt okej ut i så ÄR de ändå inte okej...

men de hör väl oss tjejer till.. :)

 

som sagt ska ut och käka lite.. kanske ska ta en onsdagsfylla... hmm den tåls att tänka på, moohahaa... men de ska iaf bli trevlig att umgås me härligt folk!

haha... snövit & de sju dvärgarna lär de bli, eller räkna jag helt fel nu?!

nu ska jag bara komma på vem som e vem... :)

OBS!

(och nu e de den tecknade Orginal Disney filmen jag tänker på!!) ;)

Av Johanna - 3 november 2010 07:59

hur kommer de sig att man helt plötsligt har fått ett intresse för en viss pryl...

och av alla prylar så har jag fastnat för stolar?!

hur kommer de sig att en den dyrare stolen alltid e snyggare än den billiga även fast dom e väldigt lika?!

har de med pengarna att göra eller e de så att den dyrare stolen är liiiite snyggare?!

jag kan bara inte låta bli att gå in på sidor med dyra design stolar

men jag tycker de e fruktansvärt skoj.. och jag hoppas i framtiden att de ska infinna sig MINST en designstol i mitt nybyggda hus.. ;) *dröm*  

Av Johanna - 2 november 2010 19:29

jag orka inte sitta uppe igår.... men idag har jag sett de och jag säger bara..

pensionärs jävlar

haha fruktansvärt roligt koncept :)


i övrigt så har jag fått mitt hår fixat idag.. de känns så förbaskat skönt!

då jag har känt mig fruktansvärt "ful" en tid nu.... uhh äcklig råttfärgad utväxt.. kan de blir värre lixom?!

nää inte i mitt fall just NU iaf.. :)


annars så känns de som att livet rullar på rätt smärtfritt just nu... nästan så de känns konstigt..hmmf..

jag med alla mina "problem" hela tiden annars....

 e de inte de ena så e de de andra!

men inget allvarligt nu iaf!

och de känns gytt

fast joo... de finns en sak.. de rullar ett flyttlass i slutet av veckan.. de känns lite overkligt faktsikt och tråkigt....

men de e väl de ända.. annars hör allt annat till vardagen.. dvs krämpor hit o dit... haha.. de e verkligen shysst att säga ordet krämpor när man e 26år.. :)

hur fan ska de då låta när jag blir en pensionärs jävel?! :)

Av Johanna - 2 november 2010 12:55

In Flames... tillsammans med Pendulum... eller tvärtom..skit samma :)

In Flames e ett av mina favvo band som har gjort mycke bra ifrån sig...

Pendulum e jag inte så hemma på men har lagt upp en tidigare låt med dom, watercolour som e en av mina favorit låtar.. :)

Här kommer iaf en blandning mellan dom båda..

jag tycker faktiskt de låter riktigt bra... :)


Av Johanna - 2 november 2010 07:55

God morgon alla...

Dagen på jobbet börja inte riktigt som vanligt idag... idag tänkte jag skippa spotify och slå igång 106-5 ist...

men de kör alladeles för mesig musik för mig just nu, lambretta samt the sounds.. Va e de lixom?!

så jag får allt slänga in något shysst beat här ist... och återgå till spotify stundvis :)


Detta e betydligt hårdare och GRYMMARE..... dvs mer min smak! :)


Vi hörs senare!

tjing

Av Johanna - 1 november 2010 14:22

Mycke bra!


Promise me to think of us, as a time so wonderful
Promise me to think of us, still bright, still colourful
Promise me to look back at us, as a time in your life, you enjoyed!

Vi har haft våra duster du å jag... men jag önskar dig all lycka och välgång i livet..


Av Johanna - 1 november 2010 10:44

 

nu är Spellistan ute för allmänheten... :)

 

 

  

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards