Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under juli 2010

Av Johanna - 5 juli 2010 08:08

De e måndag och jag känner mig inte ett dugg utvilad efter helgen..

Den har dock varit i härlighetens tecken.. :)

 

I fredes så jobba jag juh först sen träffade jag underbara människor...  

 

I lördes så va de "målgång" hela förmiddagen... träffa underbart folk och skratta och tjoa, hem till mina föräldrar sen efter för lite relax...

De gassade juh på en hel del i solen då.. 32,3 visade termometern som mest vad jag såg.. i skuggan då.

Sen hem och fixa mig inför kvällens fest, grillning med mega mycke sköna människor

RIKTIGT roligt hade jag och jag skratta stundtals så jag fick kramp i magen.. iaf efter/under mina danser med J... haha

KLOCKRENT!!!

de va trubadur och röj på en skön nivå om man bortser från lite dryga människor som kom dit och så men i övrigt... riktigt kul..

Disko-slisko ;)

Jag gillar när nivån inte e alltför seriös.. haha

vilket den verkligen inte va stundvis.. Ujuj.. skoj!

Sängen locka väl runt 03.30 Gytt!

*****

I söndes vakna jag med ett ryck... gick upp och fixa min väska och satte mig på cykel för en relax dag på bryggan... jag bada även i ett väldigt kallt vatten..

Men jag var först i.. dock först upp oxå.. hihi

Men de va skönt... spenderade hela dagen där ute m. familjen.

*****

Just precis nu så känner jag bara att jag inte hinner med saker jag vill göra...

i helgen e de rock festival uppe i Gävle.. FAN vad jag vill åka men får se vad de blir av de... som med allt annat!
sen skulle jag vilja få hem min son till helgen oxå... saknar han mega mycke!

På tal om de så kom jag på en sak nu som sa' s under midsommarhelgen..

De kom fram en tjej till mig, jag vet vem hon är men känner henne inte.. och så sa hon...

-Johanna, du e min förebild.. Jag tycker du e en sån bra mamma.. de finns så många lösa morsor här.. men du.. du tar alltid ditt ansvar..

Fatta så glad jag blev då.. en männsiska som inte känner mig mer än ett "hej" då och då tycker en sån sak.. It makes me soo happy!

Tebax till samtalsämnet..

Jag behöver semester.. och de e verkligen så.. jag hinner inte ens vila.. då jag sällan e hemma känns de som nu.. e nånting som händer hela tiden, dock gillar jag de men samtidigt så behöver jag tid hemma för att komma igen med de jag tappar...
idag har jag tvätt-tid.. sådär kul.. men ett måste då jag inte kunnat tvätta på en HEL vecka... de e typ panik i min värld.. då jag avskyr att ha tvätt liggandes!

Den perfekta hemmafrun?.. haha

yeey!

 

nu e de BARA 12 dagar kvar till semestern.. och den kommer firas in på absolut bästa sett.. en utekväll men min pulla.. FETT med ÖSS!!!

 

ha de gytt alla

Vi ses

Tjing

Av Johanna - 1 juli 2010 20:12

...dvs mina 2 godingar som står ut med mig vilket humör jag än är på...

Dom är helt underbara... och följer mig vart jag än går

Ikväll har vi bara suttit här utanför på berget i solen

Vi har myst, gosat och lekt..


  Doris       Daisy

  


trevlig kväll

  

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards