Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under juli 2010

Av Johanna - 7 juli 2010 21:33


Hög volymen.. ;)

Av Johanna - 6 juli 2010 20:15

jag e så glad när jag får saker i mitt huvud att funka i verkligheten.. :)

har hållt på att grejat i köket idag..

och iom att jag bor i en hyres lgh så kan man juh inte göra vad som helst.. men jag har gjort lite enkla saker för att göra de mer till "min stil" och jag e mega nöjd med de lilla som blev av idag..

har mer i huvudet som kommer komma så fort jag fått tag i material....

men ni ska iaf få se bilder på de som skett under eftermiddagen...


    

**har fixat knopparna, tagit bort de gamla fula och köpt nya vita och sen gjort designen med stjärnan själv.. riktigt nöjd**

-lite eget och framför allt enkelt och stilrent men ändå..hmm.. shysst-


******


ni ska även få se ett smakprov på sovrummet som jag lova innan...

 

    

**enkla sängbord som består enbart av hyllkonsoller och hyllplan**

- varför ha 4 kuddar när man kan ha 9?! :) -


ja de va alles för ikväll... vi ses

ha en fortsatt trevlig sådan

tjing

 

  

2010-07-02

- bortse från allt skräp bakom... jag e nyinflyttad ;) -

Av Johanna - 6 juli 2010 12:12


Det är mycket som far runt i mitt lilla huvud...

 

Folk tror jag e kall och skiter i vad de säger till mig

Men jag har en tendens till att stänga av

Jag blir berörd, sårad och lessen, innerst inne

Men visar de ytterst sällan när de gått till en viss gräns

Jag kopplar bort, sätter på mig min fina mask och går

Jag skulle vara död om jag inte skulle kunna göra de

De kanske låter hemsk men om ni bara visste de jag vet och får höra de jag hör så KANSKE ni skulle förstå!

De e inte speciellt lätt just nu   


*****


nä nu skiter vi i de och som sagt.. lägger de åt sidan och kopplar bort..

Jag orkar inte... och därför ska ni få en länk till en sak som jag inte skulle ha bangat att köpa om jag hade haft 10 mille till övers..

skit charmigt

http://www.booli.se/bostad/villa/stackgronnan/slipvagen+36/382294/bilder

ta sitt pick och pack och ha de som sommarstuga.. :)


På tal om de så blev de lite bilder i sovrummet igår.. skulle lägga upp dem men mitt trådlösa höll på och dumma sig.. så får se om de lyckas bättre ikväll.. så kan ni få se ett smakprov på ett halvklart sovrum.

Sen... De enda jag behöver till min säng gavel nu e en skiva.. annars så e allt annat klart.. vi eller D rättare sagt sydde överdraget igår.. i vitt konstläder..

för jäkla bra tror jag de kommer bli :)

Kommer komma bilder på de me framöver

 

Men se på tusan.. nu tittar solen fram igen.. gytt!

Ut en sväng och ta en nypa luft så jag inte somnar här.. skulle inte vara helt omöjligt då jag sover så sjukt dåligt nu för tiden..

Innan va jag som en tidsinställd klocka.. samma tid varje kväll sova jag..men nu.. Ikke sa nikke.. blir max 5-6 timmar varje natt och de e för tok för lite för mig som e van med minst 8... men men.. säger som en sa till mig..

-sova kan man göra när man blir gammal... :)

helt rätt!

 

vi ses

Tjing!

Av Johanna - 6 juli 2010 08:19


If they hurt you... they hurt me to...

Av Johanna - 6 juli 2010 08:14

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards