Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under juli 2010

Av Johanna - 15 juli 2010 11:30

God morgon alla..

solen skiner ännu en dag och de e såå härligt   

 

Ville mest bara tipsa alla som älskar musik.. och de e väl de flesta antar jag... :)

de är en sida med en uppsjö av alla möjliga kanaler, rock som trance som dansband

ni väljer själva om de ska vara musik från sverige eller usa eller varför inte

El salvador?!

ni fattar vart jag vill komma... de finns de mesta...

gå in på  http://se.delicast.com/radio

på med volymen och vakna till liv med lite ös på ett eller annat sätt,

här e de hard rock från USA som skrålar ur högtalarna, DE e Naaajs

     

Av Johanna - 14 juli 2010 08:12

ja när man jobbar e man juh uppe med tuppen..

men i morse va de riktigt tungt att pallra sig upp ur den mjuka sköna sängen

ögonlocken vägde ton.. av olika anledningar

för de första så åska de hej vilt i morse så jag vakna tidigare än planerat och för de andra så har de blivit 2 sena kvällar nu eller senare än vanligt menar jag.. klockan drar iväg och närmar sig både 01 och 01.30 innan jag slocknar.. sen ringer kl 05.30, de e lite sådär halv drygt faktiskt.. men tänker positivt att snart kan jag sova i hela 3 veckor om jag vill.. :)

BARA 2 dagar till sen så... as grymt med lite semester juh!

 

******

annars då?! 

joo vars de rullar på vettni... :)

va ute och kila på byn igår igen... först lite glass med sällskap sen så hamna vi på ett ställe och satt där en stund och snacka skit med annat trevligt folk..

vart dock bara en cola denna gången.. ;)

tar igen mig på lörda... alternativt freda oxå..

naaajsigt värre juh!

och då ni.. då ska de skakas rumpa till några av dessa sköna beat..

höj volymen och ÖS på... yeeeeeey!



Sidney Samson ft. Lady Bee & Bizzy - Let's Go


Sidney Samson ft. Skitzofrenix - You don't Love me


Ludacris - How low

Vi ses på dansgolvet lovers...

Tjing

Av Johanna - 13 juli 2010 00:15

den börja juh sådär roligt med en kass morgon på jobbet med massa tjafs med en arbetskollega.. men de gick över och löste sig...

sen har dagen bara rullat på.. jobbet flöt på smärtfritt och jag har haft och göra hela dagen... gytt!


******


sen så har jag bara glidit runt och haft de RIKTIGT bra med nära & kära och ätit glass och lyssnat på Erik Grönwall när han va här och sjöng..      

man kände sig nääästan som en fjortis men de va fan värt de för att bara få känna av stämningen som va..

Träffa på vänner och smög upp i närheten av Erik för att se om han verkligen ser ut som han gör på tv... men nää blev besviken.. han e fööör tanig.. haha men ändå.. han gjorde en bra show.. :)

och små flickorna skena efter honom som små flugor... de va skoj och se..

sen vart de god dricka och trevligt sällskap och trubadur en sväng innan de va dax att gå hem för denna kväll...

upp på jobb i morgon igen juh...

sova kommer dock vara omöjligt känner jag.. de e hett... de va 24grader ute fortf. vid 23 tiden... riktigt nice, 26 grader inne.. mindre nice.. men hoppas sommarvädret håller i sig under fredagen och lördagen me.. speciellt lördagen.. ;)

moohahahaaa..


nää nu ska jag forsätta kolla på lite avsnitt på datan och försöka bli lite trött

bjussar på lite bilder & musik

see yaa!

tjing tjing

____________________________________

 

       

en låt som spelades under kvällen... får mig att minnas

Lasse Tennander - Rötter


  

2010-07-10

:)

en låt som får mig att vilja skaka lite rumpa

Taio Cruz - Dynamite (new 2010)



sov gott mina vänner... :)

Av Johanna - 11 juli 2010 00:07



...Just idag mår jag bra

Jag förs framåt av kraftiga vindar

Just idag är jag stark

Just idag mår jag bra

 Jag har tron på mig själv på min sida


Tror helt ärligt inte jag behöver säga mer än så

jämfört med igår så har dagen vart kanon

tänk om de kunde vara såhär lugnt i kroppen varje dag

hel nöjd, tack vare att inga diskutioner eller frågor har tagits upp..

Tack!.. :)

nä nu ska jag lyssna på lite musik sen ska man väl "försöka" sova lite,

har juh faktiskt en hel vecka kvar att jobba men sen fy bubblan sen ere semester och den ska firas in som aldrig förr.. :)

you and me darling, you and me!

 

vi ses, god natt.

 

******

 

måste bara bjussa på en otroligt fin sång innan kudden...

sådär lagom lugn nu mitt i natten

Melissa Horn - Långa nätter

Sleep tajt alla

Av Johanna - 10 juli 2010 00:05

...varför varför varför...

allt börja så jävla bra, midda trevligt sällskap god dryck the whole thing lixom

sen så fort de blir snack om saker och ting så blir allt så kasst

Jag hatar de!!

Life sucks really bad sometimes

mind fuckers go away

JAG måste ta och sluta bry mig och JAG måste få folk att förstå att jag inte pallar diskutera saker hela tiden... låt mig va

de löser de mesta just nu


Så glad att min son e här nu och håller mig sällskap,

nån som villigt torkar mina tårar...   

Sov så gott alla


Av Johanna - 9 juli 2010 12:00


  

KING fredag


bjussar på -This is the new Shit


bjussar på: Jack of Diamonds


bjussar på: Clayman


bjussar på: Casket closing


bjussar på: Attero Dominatus

Av Johanna - 8 juli 2010 07:42

trött tröttare tröttast

om jag inte känner efter helt fel vill säga..

men svårt och missta på mina rödsprängda ögon och svarta påsarna under.

Gäspningar större en vad en flodhäst kan gapa

och nää de beror INTE på att jag va alkohol påverkad när jag klev innanför dörren efter en förbannat trevlig kväll ute med bra sällskap, god middag och några kalla drinkar

de beror på att jag inte kan gå och lägga mig i tid även fast jag VET att de e jobb dagen efter..

Sen bara vetskapen om de e 8 HELA dagar kvar till semester gör mig vansinnig...

Vissa klev på igår eftermidda och MÅNGA kliver på i dag/morgon

-Varför valde jag att jobba?!

Joo för att kunna ha de förbannat bra i höst ist.. planerna är att åka långt härifrån till nåt underbart ställe..

Visst, jag har inget bokat än men jag kan nästan med 100% säkerhet säga att jag kommer komma härifrån på ett eller annat sätt.. :)

Tips någon?!

 

******

i morgon e de freda och då kommer grabben hem...

SOM jag har längtat   

     


                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards