Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under november 2009

Av Johanna - 11 november 2009 11:45

.. ni får klara er utan mig.. :)

tycker väl mest synd om S iofs...

hade jag vetat de hade jag självklart följt med, men nu vart de korsochtvärs och de blev ett nej.

De jag pratar om e midda + hockey på tisda med jobb.

eller e dom mina arb. kollegor?!

hmm...

 

___________________________

 

För övrigt så klippte jag min son igår... yeey.. värsta frissan lixom :)

Skit svårt verkligen... att köra runt med en hårklippare.

Eller NOT.

Sen skulle jag juh fixa musik...
Jo de va juh roande... verkligen..

De sluta med att jag hamna framför spegeln med en hel drös med kläder ist

Måste juh kolla vad man ska packa ner i väskan...

Jag e tjej och då packas de alltid för mycke.. Tihi... :)

 

Länge sen jag bjöd på lite musik känner ja så jag tänkte leta reda på nå najsigt.. :)

http://www.youtube.com/watch?v=AOkZaAbIn1A

Axel Rudi Pell - Forever angel

-En låt som läääänge varit en av mina absoluta favoriter.. och den håller rakt igenom.

Hans röst är enorm-

Av Johanna - 10 november 2009 09:30

.. ja men de ere juh... :)

smilegubbe?! glädjer de mig?...

-nä inte direkt..

men känner mig på rätt bra humör idag..

de närmar sig helgen lixom.. Yeey!!

ser fram emot allt roligt/trevligt folk man möter och den goa musiken Engel kommer att bjuda på och inte tal om stämningen som befinner sig... hela båten kommer vara i gungning.. :)

*älska*

 

___________________________

 

fixade engelska kursen igår oxå..

dvs jag palla mig igenom de 2½ timmar som är

alltid lika nöjd när jag går därifrån.. :)

dock somna jag på soffan efter att fått i mig lite micro pizza till midda..

slarvigt... ja jag vet, men palla laga nån seriös mat kl. 19:30

 

vad dagen har att erbjuda idag vet jag inte riktigt...

hoppas på att de ska hända nånting här på jobbet så att de kan bli lite mer lätt jobbat igen..

för nu känns de mest som att äta soppa med gaffel... de händer ingenting!

*värde*

de går trögt och långsamt.

sen när jag kommer hem så blir de till att sitta vid bärbara och fixa musik till helgen... :)

de gillar vi!

 

nej jag måste tebax till verkligheten igen nu..

har lite pappersarbete som väntar.. *sucka*

Skrikandes

Tjing!

Av Johanna - 9 november 2009 08:45

.. hmm

natten var JÄTTE konstig?!

drömt mega knasiga saker och sovit uselt..

vakade skit sprallig och med "dax att gå upp" tankar...

kollade in klockan.... 02:44.. wtf?!

kunde jag somna om sen då?

-nää.. inte på en stund iaf.

bra drygt

va heller inge trött när jag la mig igår kväll...

kl va nog iaf runt 22: 50 när jag kröp ner under täcket...

och hur ofta händer de?!

typ aldrig iom att jag ist alltid somnar på soffan vid 21.

har även känt lite som att jag har haft feber eller nåt...

ni vet, man vaknar lite så av att täcket sitter fast klibbat på kroppen..

mindre roligt asså

 

__________________________

                    Aja...

annars så sitter jag just nu på ett kallt kontor med istappar till fingrar... *burra*

kollat jobb mailen å så... inget givande
skrivit på några fakturor.. inte heller de så givande

läst aftonbladet + unt.... givande?! nää inte de heller..

kollat lite privata saker.. och där hände nånting faktiskt...

Min fråga till dig...

Vad vill du ha sagt?

 

Skit samma..

på fredag så bär de iaf av... ut på havet!

nu längtar jag som fan igen... hujedamej!... :)

Kommer de bli skoj eller kommer de bli skoj?

De kommer bli SJUKT skoj...

Yeey!...

We gonna kick ass!!

Yeah \,,/

Av Johanna - 7 november 2009 09:43

.. inte så mycke..

dock piggna jag på mig lite under dagen när de hände lite mer på jobbet...

lyxyachten kom in i dockan... =)

*bra jobbat grabbar*

 

sen vart de lite mat handling innan jag kom hem efter jobb...

ska ha lite midda här i kväll... skoj skoj..

saknar min pulla sååå mycke...

 

sen vart de soffan och idol.... "yeey" - idol nörden!!...

eller nä..

men vad annars finns de att titta på en freda?!

i vilket fall så ser jag nog mest på de för att de finns några otroligt bra sångare/sångerskor med i år..

åh inte tala om Erik .. han e magisk asså..

tror aldrig jag har fått gåshud till ett uppträdande i idol tidigare...

men igår skedde de...

http://www.youtube.com/watch?v=0054nJhtl7w

Erik Grönwall - the show must go on

OMG!! :)

Kolla in Laila vad 2.36 undra om A. Bagge säger nå olämpligt... haha! 

 

aja... nu ska jag göra slag i saken och göra mitt för idag..

  • ner och handla lite
  • städa/tvätta
  • göra mig i årdning
  • öppna första ciderflaskan för kvällen... ;) mmm mumma!

 

ha de fint.. trevlig lörda på er..

Tjing!!

Av Johanna - 6 november 2009 07:45

... som jag låg sömnlös ett par timmar innan ögonlocken faktiskt blev så tunga att de föll ihop, och jag somna.

Anledningen?!

-Ja ni.. mycke tankar i huvudet... bollen är i rullning hela tiden.

Vissa saker är in präglade i pannbenet men saknar svar på mina egna frågor

Frustrerande?!

-Ja något.

 

Orkade inte ens gå upp i rätt tid i morse så de fick bli en senare buss och dryga 20 min försenad till arbetet..

Sånt som händer..

 

Känner inte heller den vanliga känslan denna dag...

dvs.

-Yeey.. de e K.in.G freda och snart helg

och BARA 7 dagar kvar tills de bär av till härliga goa bandit boat. :)

Nä inte ens de känner jag idag...

Känner mig bara trött, en aning deppig och kluven

Nån som vill liva upp tillvaron lite?

 

Nä trodde väl de

Trevlig helg på er..

Tjing!

 

http://www.youtube.com/watch?v=mwGeYI3IYWs

In Flames - Sleepless again

Av Johanna - 5 november 2009 10:08

till en viss del ja.... men åkaj de visste vi redan! ;)

..men de jag syftar på i de här sammanhanget är ang julen o denna tid på året...

(vet de e skit tidigt men alla verkar juh börja diskutera den nu.. och jaa.. de e juh bara dryga 1½ månad kvar så varför kan inte jag oxå göra de då?)

Asså jag kanske inte hatar julen men jag diggar den inte så fett som många andra verkar göra..

och bara för att jag inte vill ha tonvis med tomtar runt mig eller en riktig gran så e jag tydligen udda ?!..

Jag älskar att fira julen tillsammans med familjen.. inte de jag menar.. men för mig gör de inget om de "bara" står 2 tomtar på en hylla och plastgranen lyser fint i rummet...

Jag kan helt ärligt säga att de snarare vänder sig i magen när de börjar närma sig jul... ångest och stress!

Redan i mitten av oktober stod julsaker och julgranar uppsmyckade i butikerna... asså shit!!

Redan DÅ börja de.. stress, ångest, blä.... hur jäkla bra e de lixom?!

Borde de inte vara tvärtom?!

Borde de inte vara ... -åh va mysigt.. julen börjar närma sig.. osv..

men vi ALLA vet juh hur ivriga och uppstressade folk är över de här.. se bara som sagt när de ska inhandlas julklappar...

Nää usch jag mår illa av bara tanken...

 

Och bara de här vädret, räcker med att titta ut genom fönstret idag så säger de mer än ord...

De kan jag säga att jag hatar.. ordagrant!

Som jag nämt sååå många gånger så skulle jag inte alls lida av att bo i ett varmare land där snö inte ens existerade..

Tänk att ist kanske då kunna välja att isf "åka hem till sverige" för att få uppleva lite snö..

Men sen kunna återvända till värmen igen.

 

Nä fy farao... jag säger bara...juletid e en fin tid.. men de e bara att acceptera.. jag kommer inte heller i år lägga ner mer energi på julen än va jag själv tycker jag klarar av...

De får helt enkelt vara för mig.

Så vi får se hur denna julen kommer bli..... ??

Johanna vs tomteälskare ?!

Flört


-ett totalt ointressant inlägg.. men ett inlägg som kanske får vissa att förstå hur jag känner över julen då tydligen "jag" måste acceptera att de ska vara mycke tomtar, riktig gran osv-

Tjing!

Av Johanna - 3 november 2009 17:38

När jag får reda på att ett av mina favvo band ska byta sångare så känner jag mig lite lessen i själen..

-Varför dåe?!...                                  

och frågan dyker upp i huvudet...

-Hur kommer de låta nu?!

Jag har ägnat måååånga timmar med dessa toner i mina öron....

så de sista man vill e juh att de ska låta dåligt!

 

....MEN till min stora förvåning så tycker jag de har lycktas hitta en karl som låter hyffsat bra faktiskt

Länken nedan är deras nya singel med den nye sångaren... Nathan.

-Burn this city-

Detta låter helt okej i mina öron.

http://www.youtube.com/watch?v=_ha6Gvq72CU

-It makes me a little bit happy-.. :)

 

MEN i vilket fall som helst så föredrar jag Roland före Nathan..  

Men de e väl bara för att man är ett gammalt SS fan.. :)


Bild:

Från Bandit Boat 666 - Där Sonic Syndicate uppträdde.... Yeey!

Så fett me röj de va!!

 

Snart smäller de igen.....
BARA 10 dagar kvar..

YEEY!!!!

Av Johanna - 3 november 2009 12:27

..lite mer pengar så jag kan shoppa loss rejält på denna underbara sida..

www.designonline.se


-I love it-

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards