Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under november 2009

Av Johanna - 17 november 2009 13:18

3. Johnny Depp får 376miljoner för Pirates Of The Caribbean 4.

För att leka pirat? Jag gör det för hälften!

 

2. Romrussin. Usch och fyfan!

 

1. Satt och surfade på datorn här ute igår när det plötsligt dyker upp en ruta med texten "Your computer is infected", Nu är hela skärmen blå och den har låst sig. Kul!!!

 

// Bollnäs-Martin

Av Johanna - 17 november 2009 08:30

the nightmare's just begun
I must confess that I feel like a monster

 

http://www.youtube.com/watch?v=1mjlM_RnsVE

Skillet - Monster

 

Mega go låt i mina öron..

Sen tycker jag de e så förbaskat coolt med tjejer som lirar i hårdrocksband

They kick ass

De är status i mina ögon

Betydligt mer status där än på sådanna blondin-bellor som de finns för många av.

They don't kick ass

:)

 

Ändrade planer inför denna tisdag..

Innan nämnde jag att de inte blev nån hockey med mina -ikke arbetskamrater-

Men nu e planerna så att de blir hockey med dom iaf...

Johanna far runt som på ett bananskal.

Ett företag sliter i ena armen, och de andra i den andra armen...

Undra om dessa bara vill få mig på fall?!...

Men då kan man inte komma med en hockeybiljett inte... då krävs mera... hihi

Får jag bestämma så kommer de aldrig lyckas.. ;)

 

Så min dag ser ut som så att jag...

  • jobbar fram till 14
  • midda uppe i gävle 16
  • hockey i läkerol arena 19
  • hemfärd runt 22

Så nu vet ni alla de...

Snart frukost...

De kommer sitta fin fint i magen vill jag lova... Blev ingen midda igår så jag e vråååååål hungrig nu

Utöver detta så gick engelskan bra igår.. som jag sa förra veckan.. alltid lika stolt när jag går ut därifrån..

Att man palla sig igenom de timmar som är.. :)

Nästa vecka har vi ett litet ord test... :)

Kommer juh säkert gå toppen... haha NOT!

 

Nej nu ska jag hjälpa båt att fixa en lista tills i kväll...

Tjing!!

Av Johanna - 15 november 2009 17:21

..där sätter vi rubriken om helgen.... :)


Ja vart ska jag börja om inge annat än...

FY FAN VILKEN HELG!!

heeeeeelt underbar

mållös..

absolut de roligaste på MYCKE länge

Tack till alla som gjort helgen minnesvärd.. :)

Vi ses garanterat igen.. nästa år...

YeeY!!

  


Fredag = Fylleslag och trevlig grannsämja

Sikken kväll...

Man får nya erfarenheter vid varje resa...

Förkrök i hytten, vidare till nästa hytt med helt främmande människor... inte oss emot!

Vidare ner till scen där CKY väntandes uppträda... sikken show.. ojojoj...
Ni som vill veta mer får fråga.. :)

Självaste Bam Margera från Viva la bam befann sig på båten, då hans brorsa är trummis i bandet CKY..

något coolt!

  

Kvällen fortsatte med Mustasch... de bjöd på en ännu bättre show... de är klockrena!!

  

Alkoholen flöda och sen vart de vimmel på olika deck på båten...

Leta efterfest med ett gäng lund-densare.. dvs våra trevliga grannar...

Men efter att vi tappat bort varandra så sluta de med att vi hamna i en soffa med helt andra i baren ist.... men vart utslänga av vakten då vi vägrade låta kvällen vara slut.. :)

men de va trevligt de me.. och man lärde sig ytterligare en sak.. världen är bra liten.. :)

sista groggen runt 04:30 sängen runt 06:00....
tok slockna!... haha


Lördag = Bakfylle slag och Engel

Sliten var bara förnamnet denna dag.... ojoj... haha

något sisodär bakfull bara..

vakna vid 9 snåret av att en kille hamnat vid helt fel hytt och ville ta sig in... dvs våran hytt...

efter en 10 - 15 min gav han upp... utan resultat.. :)

upp tog sig en dusch runt 11.... försökte få i sig en svindyr frukost/lunch buffé..

gick mindre bra... ;)

vidare ner till scenen igen där Engel skulle uppträda..

Såg mycke fram emot att se dom.. och jaa.. de e såååå bra!..

Klockren show!

     

Royal Republic missa vi totalt pga en alldeles för sen natt... :P

Men inget jag gråter över...

Sen fortsatte de med lite taxfree shopping och att sova några minuter till innan man skulle av..


De finns mycke mer att berätta, men jag pallar inte skriva mer..

E de nåt ni vill veta specifikt så fråga på.. :)

 

För mer bilder från helgen... gå in på nedanstående länk..

Rockspot.se
-Bandit Boat 8 - Magic eight boat -
http://www.rockspot.se/pages/album_list.aspx

  

Av Johanna - 13 november 2009 07:42

...inlägg får de bli...

 

sen till jobb och möte väntas...

stress stress iom att vissa saker va tvunga att fixas innan jag går på möte...

vet inte hur länge de tar heller juh..

 

Skulle bara önske er alla en trevlig helg..

för de ska banne mig jag ha...

Yeey!!

:)


BANDIT MAGIC EIGHT BOAT - 2oo9

\,,/ Yeah! \,,/


Helgens spelschema

Fredag

23.00 - The Bandit Metalizers

00.00 - CKY http://www.youtube.com/watch?v=WgQ7qOCDFYQ

01.00 - Mustasch http://www.youtube.com/watch?v=Jm1J4RPxxS8


Lördag

13.30 - Royal Republic http://www.youtube.com/watch?v=sGwtGt9qcRg

14.30 - Engel http://www.youtube.com/watch?v=7Q6UyZ5E-1M


Tjing!!

Av Johanna - 12 november 2009 12:35

Hmmf..

att jag aldrig får som jag vill.. ;)

I detta läge, okej kanske inte speciellt konstigt...

men jag blev iaf besviken..

*blä*

Av Johanna - 12 november 2009 10:45

... jag drog på i morse asså.. haha

cykla ut från grusgången på gården... lite halv stressad sådär..

svänger höger ut på gatan...

och Svisch....

cykeln bara glider undan och jag ligger sekunden efter på gatan på alla fyra...

haha...

de va ren blank is på gatan...

totalt livsfarligt..

men de gick bra.. slog i knät lite bara.. :)

bara att hoppa upp på cykeln igen och cykla vidare ner till bussen...

tur ingen såg mig... haha


______________________________


va till tandläkaren me grabben igår kväll...

som jag sa sist.. tjat lönar sig.. :)

jätte fina tänder

*stolt mamma*

hihi

annars så tok slockna jag på soffan igår.. såå mega trött va ja när vi kom hem..

och desamma gällde i morse.. trött trött trött... fy va drygt de e ibland asså...

hmmf.

men ikväll får de banne mig bli annat:

  • tvätta
  • packa väska
  • packa väska nr.2
  • kolla över musiken en sista gång
  • handla lite små stuffs

för i morron hinner jag inte göra nånting mer än att komma hem efter jobb, lämna grabben till mamma, packa de sista sen dra mot stan...

*Längtar*

 

snart lunch..

i morron möte om framtida planer

*spännande*

vi ses!

Tjing

Av Johanna - 11 november 2009 20:26
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Johanna - 11 november 2009 13:17

Jag diggar Bollnäs-Martin..
tycker han e klockren...

därför ska jag börja införa hans shitlist här ibland..

(palla komma på nåt eget lixom Flört)

tyckte dagens lista va bra KING...

 

 11 november 2009

  • Dolph Lundgren ska vara programledare melodifestivalen. Man vafan! Gör en ny Conan istället!
  • Kaffeapparaten utanför studion är paj. Så nu måste jag gå 76 meter åt vänster till nästa apparat. Elände! Fixa på direkten!
  • Det är nån som har beställt tidningen Min Häst till mig som ligger i mitt postfack. Kunde inte den personen varit hygglig och valt fantomen istället!

http://www.bandit.se/?underpage=406.72347

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards