Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under november 2009

Av Johanna - 2 november 2009 14:15

.. nä inte ett dugg faktiskt...

eng kurs i dryga 2½ timme direkt efter jobb..

NÄ fy farao! -Lotta på Bråkmakargatan-

Dagen i övrigt e seeeeeg

Mycke seg oxå..

 

Helgen har vart mycke seg den oxå bortsett från stads vistelsen

Fast i grund och botten rätt skönt... att bara få vara för en helg

 

S. dök upp här på jobbet och sa att hon börjar igen nästa månda.. de ser vi fram emot

ha nån att prata med igen.. :)

sen hade hon andra glada överraskningar att bjuda på oxå..

tihi.. så kan de gå när inte haspen e på.. ;)

kul kul för er!

 

 

____________________________

 

GAHHH

jag vill verkligen inte mer idag...

fy va de tar emot...

hela kroppen bara skriker - NEJ!!!

men aja... bara att bita ihop och gå dit och se glad ut..

Hmm?!

 

Tebax till jobbet och de återstående 45min av dagen här.. sen fortsätter den i rådhussalen..

Urk!

 

Tjing på er!

Av Johanna - 1 november 2009 17:30

..blä!

Jag gillar inte alls söndagar...

bara tråk och den såkallade "söndagsångesten"..

inte roligt alls!

 

helgen har vart lugn...

fick heller inte hem nå barn i går.. :(

kommer hem idag ist.. dyker säkert upp sikken minut som helst..

så ist igår vart de uppsala och ikea m.m

 

asså jag säger som jag sa innan...

USCH!

mår inte hundra.. de e rörigt...

så på de ger jag er lite "sick puppies - you're going down"....

http://www.youtube.com/watch?v=O0M5D5OA-d4

-me like!!-

...one of us is going down...


.. och säger hej på er tills nästa gång!

Tjing

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards