Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under mars 2012

Av Johanna - 10 mars 2012 14:10

Asså en mening..Ang går dagen... DE FLIPPADE UR TOTALT...

Som rubriken säger... även jag måste få flippa ur ibland.. går dagen fick mig att släppa allt som händer just nu och bara go with the flow... riktigt sjuk kväll men så jävla värt och ovärt på samma gång...

Jag älskar dig pullan du e fan de bästa som finns ♥ De blir alltid så galet & roligt när vi gör saker ihop but i like it :)


Som sagt.. va och såg Mustasch igår... de e ju fan inte riktigt kloka de där gänget... hahaha..

Jag e inte deras största fan men har sett dem några gånger nu.. och de kan sin grej med att göra en rätt egen show om man säger så ;) slisko gubbar!!!


Och.... 

de kanske svider i någras ögon ibland för att jag gör galna grejer, kanske rätt onödiga ibland.. men jag skyller inte på fyllan de e sån här jag är :) älskar att bara va mig själv, bjuda på de och göra impulsiva saker ihop med människor jag älskar.. :)

Tack för mig nu blir de duschen sen sängen, måste ju vara fräsch & utvilad när bejbii kommer hem från fjällen.. :)

Du har vart saknad ♥

Av Johanna - 9 mars 2012 20:30

(tidsinställt inlägg) 


Ikväll kör vi på Mustasch

 

Rock 'n' Roll


Av Johanna - 8 mars 2012 19:37


Ni får ursäkta mina inlägg just nu men jag måste få skriva av mig...

De kan inte alltid vara på topp

 Och bejbii är alldeles för långt bort för att kunna använda hans axel och luta mig emot..

Varför varför VARFÖR är de såhär... Blir så jävla lessen stundvis

Jag försöker verkligen hålla modet uppe men när man får en käftsmäll så brister de

Fan!



Av Johanna - 8 mars 2012 10:41

så tappar iaf jag lusten..

Jag vet att jag måste göra vissa saker... jag måste tex röja hemma iom att jag vet vad som väntas..

De kan lixom ingen annan göra åt mig iom de e mina saker och de e jag som vill bestämma vad som ska vara kvar och vad som ska slängas... Men de tar emot att göra allt de här.. allt hade vart lättare om man hade haft de snyggt i klädkammaren från första början.. men sånt man kan stänga dörren om är inte lika viktigt som resten av hemmet..

Jag måste även sätta ut saker till försäljning, möbler som tar upp hela mitt förråd typ.. skulle gjort de redan 2010 men jag tappa väl lusten redan då. Varför är de så mycke lättare att bara be pappa komma och hämta de och slänga de på brännhögen?! Men han vägrar elda upp möbler de inte är nåt fel på.. vilket jag iofs förstår. De är ju typ oanvända.

Men vad är de som gör att alla dessa måsten inte blir av?! Är de bara för att de är just ett måste?! Skulle jag väl börja och ta tag i de så skulle de säkert gå i ett naffs... Men lusten finns bara inte där när jag behöver den...

Men jag bara MÅSTE hitta den.

Av Johanna - 7 mars 2012 21:01

...som jag skrev nå negativt här, vilket jag även försöker undvika oxå men ibland så vill jag bara skrika ut frustration och då e de mest lämpligt här....

så....

FAAAAN så less jag blir ibland på hela den här historien, gaaahhh!!

God natt

Av Johanna - 7 mars 2012 17:21

Jag har sjuk beslutångest ibland... ska jag eller ska jag inte?! :)

Efter lång tid med velande fram & tillbaka så bestämde jag mig i morse efter jag fått ett "betydande" sms

Så nu är biljetten bokad och de kommer bli grymt :)

Precis de här jag behöver mitt i allt, att få släppa kontrollen lite.. wieee!

Av Johanna - 5 mars 2012 08:53

God morgon...

Månda igen, känns knappt som de har vart helg.. de går ju så jäkla fort.

I fredas vart de stan och middag & bio med bejbii och svärföräldrarna.. hur mysigt som helst :)


Dock har jag vart så jäkla trött i helgen, trevligt sällskap?! ... NOT.. menar, igår somna jag på soffan halv 9?!

Skulle ju kolla Wallander.. Men de är mycke som far runt i huvudet.. kanske de resulterar i att jag blir så trött?!

Aja de e sånt som händer, går inte att ändra på de nu iaf så :)

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards