Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Direktlänk till inlägg 8 mars 2012

när de kommer till måsten

Av Johanna - 8 mars 2012 10:41

så tappar iaf jag lusten..

Jag vet att jag måste göra vissa saker... jag måste tex röja hemma iom att jag vet vad som väntas..

De kan lixom ingen annan göra åt mig iom de e mina saker och de e jag som vill bestämma vad som ska vara kvar och vad som ska slängas... Men de tar emot att göra allt de här.. allt hade vart lättare om man hade haft de snyggt i klädkammaren från första början.. men sånt man kan stänga dörren om är inte lika viktigt som resten av hemmet..

Jag måste även sätta ut saker till försäljning, möbler som tar upp hela mitt förråd typ.. skulle gjort de redan 2010 men jag tappa väl lusten redan då. Varför är de så mycke lättare att bara be pappa komma och hämta de och slänga de på brännhögen?! Men han vägrar elda upp möbler de inte är nåt fel på.. vilket jag iofs förstår. De är ju typ oanvända.

Men vad är de som gör att alla dessa måsten inte blir av?! Är de bara för att de är just ett måste?! Skulle jag väl börja och ta tag i de så skulle de säkert gå i ett naffs... Men lusten finns bara inte där när jag behöver den...

Men jag bara MÅSTE hitta den.

 
 
Annelie

Annelie

8 mars 2012 11:58

Intala dig INTE att du MÅSTE, intala dig om att du VILL gör det.
Det går mycket lättare om man säger att man vill göra nåt än att man måste göra något..

http://alvid.myshowroom.se

Johanna

8 mars 2012 15:33

Jo så e de ju.. men jag e ju inte ens säker på om jag vill röja :) hehe
dagens i:landsproblem kan man säga :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 10 mars 2014 13:19

japp längesen... men jag är nog inte direkt tillbaka bara för detta inlägget.. ville bara uppdatera er som fortfarande syns till h'r lite... 2013 - Hus 2014 - Bebis Ingen är lyckligare än jag ♥ ...

Av Johanna - 4 januari 2013 06:58

hus nu... helt sjukt faktiskt :) ca 8 timmar tog det för alla arbetare att sätta ihop vårt "lilla" slott :) Eller okej, de saknas pannor på taket och lite arbete inne i huset men om vi säger såhär då.. efter ca 8 timmar stog där ett hus som for...

Av Johanna - 27 december 2012 09:05

Här är jag uppe med tuppen.. tvättid. Skönt och ha det gjort... sen blir det väl till att åka till tomten och skotta snö... dock plusgrader idag så tungt lär det va. Men thats life :)   Jag har tyvärr inga direkta julklappar att skylta med.. ...

Av Johanna - 21 december 2012 08:46

Idag går vi på julledigt, herre'je va skönt de ska bli. Behöver de efter en tuff höst.. Men först ere julfest med jobbet ikväll.. trevligt värre :)   Passar även på att önska alla en riktig   GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR ♥   ...

Av Johanna - 17 december 2012 08:29

julafton om EN vecka... say whaaat?! Har inte nån koll i år känner jag, tiden bara rusar förbi. Hemma finns absolut nada julstämning, stakar och stjärnor är uppe och en provisorisk adventljusstake. Finns ingen ide att julpynta i år känner vi.. ...

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards