Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under mars 2012

Av Johanna - 20 mars 2012 13:48

..som endast liksinnade förstår...

ni andra kan inte ens tänka er hur de känns.. så försök inte ens förstå, ni gör de bara värre än va de redan är..

Jag är glad och jag ler men innerst inne gråter jag... När man bara vill gå hem och dra upp täcket över huvudet och sen bara ligga där tills man finner en liten livsglädje igen... När -ge upp! e de som känns mest "rätt"



De e verkligen uppmuntrande att behöva va på jobbet såna här dagar... eller inte!

Av Johanna - 20 mars 2012 02:00


Av Johanna - 19 mars 2012 02:00


Ibland funkar dubstep riktigt bra... denna e fan skön :)


 

Av Johanna - 14 mars 2012 02:00


I don't wanna be left
In this war tonight
Am I alone in this fight?
Is anybody out there?


Don't wanna be left left in this world behind
Say you'll run to my side
Is anybody out there?


underbar ♥

Av Johanna - 12 mars 2012 14:02


Måndag.. och solen verkligen


skiner sitt allra finaste idag,


sååå härligt...

Av Johanna - 11 mars 2012 11:50

här tog man sig en rejäl sovmorgon... otroligt skönt

kom upp för bara en liten stund sen.. bejbii sitter nu och spelar ps3 och jag funderar på att börja röja lite.. ja här delar vi upp sysslorna.. haha

men först blir de lite god brunch... ha en trevlig söndag :)

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards