Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under januari 2012

Av Johanna - 5 januari 2012 09:48

..underbara ledighet ♥

bara 3 timmar kvar av jobb denna vecka... SKÖNT!

I går kom Bejbii med en bukett tulpaner, vita såklart... :) bäst bäst BÄST!! ♥

Av Johanna - 4 januari 2012 02:00

Bara älskar denna... i alla former. ♥

Av Johanna - 1 januari 2012 20:28

2011 började riktigt bra...

jag levde mitt liv, gjorde min livs resa till Bali i april och förlovade mig med min underbara Bejbii. ♥

Min bror gifte sig och allt flöt bara på. Sen kom sommaren.. underbara sommar.

Träffade nya vänner, och jag och bejbii åkte på festivaler och lite semester. :)

Sen kom hösten... en RIKTIGT jobbig och tuff höst, behövt tagit en dag i taget och försökt andas in ny energi så gott jag kunnat. Ett stort beslut togs.

Men jag är glad för 2011, de har gett mig så mycke bra.


Nyårsafton 11/12 firades ihop med underbara vänner

3 rätters middag, skumpa, utomhusbad och raketer, såklart!

lovely. ♥


2012 har jag stora förväntningar på, nu i början av året så hoppas jag riktigt stora pusselbitar faller på plats. de krävs för att 2012 ska bli ett lyckat år :)

Jag ska bli faster för första gången i April och de glädjer mig :)

Jag och Bejbii har bokat kalendern med de vi älskar mest, musik. och troligen en utlandsresa med vänner :)

Men jag fortsätter ta en dag i taget.. men som jag sa.. jag hoppas verkligen 2012 har mycke att ge!


Av Johanna - 1 januari 2012 00:15


   

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards