Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under januari 2012

Av Johanna - 17 januari 2012 17:22

17 januari 2012

De betyder att de endast är EN jäkla månad kvar!!! Äntligen kan man börja räkna ner dagarna på riktigt :)


 

Av Johanna - 16 januari 2012 13:13

Satt och kolla igenom min jobb mail. Kom till ett litet speciellt sådant från i januari förra året...

de va en bokningsbekräftelse från ett resebolag. Min och bejbiis resa vi gjorde i April. Fy fan va jag saknar de! De e helt sjukt. Jag kanske inte e nån resvan människa men jag har gjort några resor i livet iaf men den här resan va så jävla speciell. Jag minns var dag som om de vore igår.. Jag vill tillbaka!!! tillsammans med Dig!!


 

Av Johanna - 13 januari 2012 02:00

 På repeat hos mig ♥



Av Johanna - 12 januari 2012 02:00

Fy fasiken va jag längtar till februari nu.... gaaalet..

har ju väntat i FLEEERA månader på detta.. nu börjar de närma sig... YEEEY!!!! :)



Av Johanna - 11 januari 2012 19:38

andas in. andas ut.

Verkligheten kommer tillbaka och ibland brister de bara.

de är jobbigt att hålla modet uppe. dag in & dag ut. Le. fast de enda man eg vill göra är att gråta.

Tänk att läsa informationsblad kan vara så påfrestande.


Av Johanna - 9 januari 2012 19:52

Fy farao så skönt de är med värmefilt (julklapp).. magiskt! datan i knät, filten är varm och i väntan på sveriges mästerkock.

Saknar dock mitt sällskap :) ♥

Av Johanna - 8 januari 2012 18:12

Nej jag är inte ett dugg intresserad av teknik men ändå kom jag hem med en ny tv i går :) känns rätt fräscht ändå.

Grabben måttligt glad, då han fick min gamla tv så nu har han stor tv på rummet plus sitt nya PS3..

Idag är de sönda.. blä. jag avskyr verkligen söndagar. och speciellt nu när de e långt till nästa ledighet.

Jag skulle kunna vara ledig bra mycke längre än 3½ dag :)

Nu börjar allvaret 2012 på riktigt...


Säger även grattis till I & K till flickan ♥

Av Johanna - 6 januari 2012 02:00


Jag håller alla tänkbara tummar... :)

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards