Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under januari 2012

Av Johanna - 25 januari 2012 02:00


" Only the strongest will survive "


Av Johanna - 23 januari 2012 17:16


Fått hem mina Timberland Mukluk... (dark brown) 

Ett ord: Lovely


 

Av Johanna - 23 januari 2012 02:00


Ett litet klockrent tips jag fick :)

5 pers på EN gitarr 

Walk off the earth

Av Johanna - 22 januari 2012 12:22

Spelar just nu Rammstein's nya.... Åhh jag kan knappt berga mig, haha.. Tjöööta!!!


Idag snöar de för första gången ordentligt ute.. den här vintern har ju inte direkt vart som tidigare 2 år.. snön har verkligen lyst med sin frånvaro... men nu e de ur mysigt utanför fönstret. :)

Ungarna drog iväg och åkte lite snowracer.. önskar man va ett litet barn igen.. fast iofs.. inget hindrar väl mig att följa med och åka :) men ändå..

Igår jobba jag lite extra i butiken igen.. tycker de e riktigt skoj. :)

sen åkte vi och gratta fina M med gravid magen :)

Idag är de annars bara tvätt som har fixats, bejbii åkte för en stund sen för att spela lite musik på en match.

Så nu ska nog jag ta och slänga ihop en kladdkaka som grabbarna kan fika på när de kommer tillbaka :)


Trevlig söndag på er ♥

Av Johanna - 21 januari 2012 02:00


I'am my own worst enemy
somebody save me from my self?!

passar på att göra lite smygreklam för min gamla arbetsgivare ;)

Av Johanna - 20 januari 2012 02:00


I fucking love this 

helt underbar.

Party Hard. Hell yeah!!

Av Johanna - 19 januari 2012 21:18


I'm proud of my heart

It's been played,

stabbed,

cheated,

burned and broken

but somehow..


It still works


     

Av Johanna - 18 januari 2012 02:00


Lite av en favorit ♥

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards