Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under mars 2011

Av Johanna - 7 mars 2011 23:00

Sova?!? Vaf*n är de?!? Nu e de mycke grubbel och missnöje i de lilla tanke system jag har... Jag vet att jag inte ska fundera massa men jag orkar inte med ett sånt här "problem" igen.... De har gått 2 månader.. Kanske igenting vad vet jag... Jag säger de igen... Jag orkar inte!! Sov gott

Av Johanna - 7 mars 2011 17:33

Nu går mitt humör lite upp och ner känner jag...

va de beror på de tänker jag inte ta upp här..

men de finns saker som jag stör mig på.. :(


I övrigt så är allt bara bra... har fått ytterligare en bekräftelse på saker och ting och de glädjer mig.. :)

men sen säger vissa "rykten" annat och de vet man ju inte om man ska tro på eller inte

men sa jag ändå inte tidigare att 2011 skulle bli ett bra år?

och så här långt så känns de väldigt bra.. över förväntan faktiskt.. :)

och mer saker har jag att vänta... låt de bara bli april... :)



nu ska jag sätta igång och fixa mer musik till bröllopet..

samt söka efter lite tillbehör :)

 

"I will give to you the love you seek
and more, so what are you waiting for
I will give to you
The love you seek and more"

Av Johanna - 6 mars 2011 22:15

Sönda kväll och jag ligger i sängen och kollar på förnedrings tv.. Rätt skoj faktiskt :) har vart hos syster under kvällen.. Kommer hem och grabben spyr.. Hejåhå va roligt.. NOT!! Vitpepparkorn sökes! Annars så känner jag mig allmänt irriterad... Dax för att slå igen ögonen.. God natt

Av Johanna - 6 mars 2011 11:49



sneak modell till bil bara, ingen R8 här inte... hahaha...

Av Johanna - 5 mars 2011 19:56

Jag har nog helt ärligt gjort båda delarna.....

Efter dagens TUFFA, ca 2½ timmes pass så måste man ju få belöna sig och unna sig själv nåt.. eller hur?!

 

   Min BELÖNING

De är ju ändå lördag.. och glöm att nån kan få mig att sluta äta godis!! :)

 

    

 

Tulpaner bara älskar jag... de kan man aldrig få för många av

sen hämtade jag ut mitt efterlängtade paket igår

__________________

en annan sak som gjort mig glad..

hittade ett par oanvända skor i en säck i garderoben igår..

tror jag köpte dom för 2 år sen..

hade helt glömt bort dom så dom blev som nya för mig IGEN.. :)

så dom ska jag inviga i morron.. yeey

 


ikväll tackade jag nej till grabbarna för att bara rå om mig själv...

så.. nu ska jag ta min godisskål och bara mysa

ha en fortsatt trevlig kväll

Av Johanna - 4 mars 2011 11:50


Biljetter bokade

Wiieeeee!!

Och jag får åka med de ABSOLUT bästa

trust me

its gonna be awesome


Jag har så otroligt mycke att se fram emot just nu

inte konstigt att jag går och små ler hela dagarna!

ingen är gladare än JAG!



Av Johanna - 4 mars 2011 08:03


yeey... den här veckan har verkligen sprungit ifrån mig

har vart mycket på mitt schema

1½ dag har jag "jobbat" den här veckan resten har spenderats på

kurser hit och föreläsningar dit

men har haft en skön vecka, jag gillar när de e fart o fläkt även på jobbet


I kväll blir de fredagsmys hemma hos några vänner med

god mat och god dryck

ska bli trevligt

sen i morgon blir de träning från 10.30 - 14.30

kul o testa på lite nya saker

söndag... spenderas med familjen och födelsedagsfika


vi kör på med full rulle framåt :)

Av Johanna - 3 mars 2011 08:45

Nu har de väl ändå gått för långt?!

Jag tom. drömmer om klänningar... GAH!!

e man stressad eller e man stressad?!

  

bara dryga månaden kvar nu

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards