Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under mars 2011

Av Johanna - 22 mars 2011 21:01

ett måste innan jag ska kasta in mig själv i duschen.... efter ett skönt träningspass

underbar duett...



Lost in the darkness, hoping for a sign
Instead there is only silence,
Can't you hear my screams?
Never stop hoping,
Need to know
where you are
But one thing's for sure,
You're always in my heart

Av Johanna - 22 mars 2011 16:54

Tisdag... känner mig bra mör

Skinkorna gör ont... fortfarande!! efter mina Pw's.... dvs.. fick grym träningsvärk efter helgens totala 1,4 mil långa promenad... haha.. som man trodde nå annat lixom... :)

men ikväll är de träning igen.. känner inte för de alls.. men jag ger mig inte så lätt... inte nu när jag har massa och se fram emot då man lär behöva vara lite "fastare"... :)

Men jag känner resultat av all träning och genast blir man mer positiv..


Igår va jag ledig och va iväg och brände lappar.... de flög iväg några faktiskt... fyrsiffrigt... men men.. ska man vara fin så e de så..

men ÄNTLIGEN har jag hittat min klänning... åhh jag e så sjukt nöjd.. den kommer bli så bra

Hitta även kläder till grabben... kommer bli såå fin han me.. :)

Ska se först va han tycker bara... hehe men tror han vet att mamma har bra smak.. ;)




Underbart väder har vi me... igår åkte chinosar, converse & skinnjackan på...

kände sååå mycke vår... och självklart va ju piloterna med... :)

Tack bästaste mamma & syster för en underbar dag igår... de måste vi göra om










Skulle kunna tänka mig se WT live igen.. 27/10 är dom i sthlm

Av Johanna - 20 mars 2011 16:05

söndag.... vår allas soliga söndag... weeii

jag e glad och jag saknar.. men snart så.. :)

dagen har bestått utav tvätt och städ... grabbens rum fick sig en riktig rond med dammtrasan... behövdes väl om vi säger så.. :)

och maskinerna fick kämpa x4... jag bara älskar nytvättat... kan inte med annat..

japp så'ere... :)

kom nyligen hem från en powerwalk...

idag vart de 7,8km på 69min... snitt hastighet på 6,7km/h...

känner mig skit duktig och de känns sjukt bra i kroppen... :) men ska allt ta och införskaffa mig ett par easytones nu såhär lagom till våren och snön e borta från vägarna...

mmhmm de ska hon!

powerwalk'a e jobbigt men så jäkla värt de.. :)


idag slipper jag min söndagsångest me... för i morron e jag ledig.. weeii

kan nog va en av anledningarna till att jag känner mig fruktansvärt uppåt idag..

ledig en vardag e ju rena rama lyxen för en annan som jobbar 7-16 annars :)

nej nu blir de lite käk i magen sen ska jag bara ta de lugnt.. de e jag värd!


Av Johanna - 19 mars 2011 14:39

lördag.... en riktigt härlig lördag...

solen skiner och plusgraderna stiger.... och med de så stiger även mitt humör..

idag känns allt mycke bättre.. :)

har precis spelat lite DK på wii med grabben men nu fick han ta över för jag dog bara hela tiden... :)

innan dess så va jag ut på en redig powerwalk... snacka om att gubben i lurarna pusha en bra... då han berätta exat hur långt man gått och vilken hastighet..

känner mig bra duktig asså... 6,3km på 59 minuter.. snitt hastighet på 6,4km/h

när jag kom hem satt pappa utanför i solen och mös... :)


nej nu ropar grabben... nu e han lördagsgodis sugen... så ska ut och gå en sväng till då... lite lugnare tempo den här gången :).. affären nästa!...

Av Johanna - 18 mars 2011 20:43

uhh... sitter ner sjunken i soffan... gör de jag älskar allra mest.. lyssnar på musik... men tyvärr... just nu så stressar de mig mer än får mig att finna ro...

känns inge bra alls... :(

just nu så känns de som att allt kommer bli katastrof på bröllopet... finner ingen musik alls som jag känner passar?!.. vet inte om de e för att jag tycker de e musik torka just nu eller om jag bara har för mycke neggo tankar i huvudet?!

hur svårt kan de vara kan man ju undra men just nu tycker jag inte de här e roligt.

Jag vill ha hjälp... jag pallar inte göra allt själv alla gånger, men just nu känns de som att allt ligger på mina axlar... Jag vet.. jag kanske säger för stunden att "jag fixar de"... men de e inte alltid jag eg. vill...

men de e bara att kämpa på som alltid... förhoppningsvis så släpper de väl.


men hallååå.. neggo tankar, bort! ..de e fredag och jag borde lysa av glädje men mitt humör e inte alls på topp nu känner ja, beror säker på ovanstående men även en del andra saker... ibland vill man saker men som inte funkar för tillfället.. de gör mig så jävla lessen.. försöker hålla mitt humör uppe och folk säger... tänk inte så mycke på de... men de finns där hela tiden, dagligen... jag vill inte ha de såhär.. jag vill att allt ska funka!! :( drömmar...åt hellvete med drömmarna just nu...


nu när jag ändå e på sånt humör så kan jag lika bra fortsätta... 5 ord:

let's dance & snö.. vilket skit!!


  

var befinner du dig när jag behöver dig som mest?!

Av Johanna - 17 mars 2011 19:10

Jaha då sitter man här igen då.... :) har faktiskt en liten bloggtorke period just nu tror ja... för jag går in här och känner att jag vill skriva men samtidigt så bara...

Hmm... va ska jag skriva?!

Eller asså eg inte.. skulle kunna rabbla upp massor av saker men av olika skäl så gör jag inte de...

Men iaf.. har precis käkat lite mat så tjockmagen bara väller över just nu.. eller nej riktigt så e de kanske inte.... men nästan.. ;)

Men innan dess i väntan på att grabben skulle komma hem så klicka jag hem lite shyssta kläder till kommande sommar.. känner mig mycke nöjd.. :)

Annars så har grabben vart hemma från skolan 2 dagar... Skönt nog så har jag kunnat jobba... han är hemma själv.. men idag kom mamma/mormor över med pizza lunch och massa annat gott till honom... sen spela dom lite wii och kolla på film tillsammans... mormor-barnbarn's dag tror jag de kallas.. :) mys

Så när jag kom hem så va disken diskad och de vart jag väääldigt glad över.. :)

Tack älskade mamma ♥


        

Av Johanna - 16 mars 2011 17:50

Precis som rubriken säger så känner jag mig glad....

eller kanske mer avslappnad..

Äsch de e skit samma eg... för i vilket fall så känns de bra...

Några få ord som betydde mycke just nu.. Så nu kan jag faktiskt säga:

Nu känns allt bra!! ..

____________________________


Yes I’ve lived and I’ve learned I’ve crashed and I’ve burned
But looking back has finally made me see that..

all I need to fly is to be free..

  

Av Johanna - 15 mars 2011 22:40

Ligger begravd i soffan.. Sjukt slut.. Träningen tog all min kraft känner jag.. Men samtidigt känns de som att jag har en förkylning i kroppen me och de tar ut sin rätt... På tal om de så lag sig grabben med feber i kväll.. Stackarn... :( få se om de är bättre i morron annars finns de risk för VAB... Ligger och kollar tv.. Bra skön lirare den där "sheriffen" :) nej.. Kolla klart och sen lägga sig.. Natti natt

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards