Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under mars 2011

Av Johanna - 15 mars 2011 15:10

Vet eg inte om jag har nåt vettigt att säga?!

De känns ju inte så direkt.. Då kan man ju faktiskt oxå undra va jag skulle in här och göra?!

Kanske för att jag e så fruktansvärt rastlös?!

De bara kryper i kroppen på mig... Funderar om jag ska klicka hem en lampa.. De jobbiga med de e att jag inte vet vilken färg jag ska ha på sladden... :)

Shit vilket problem lixom... Oh ja.. om ni bara visste vilket problem de e för lilla mig..


5 - 10min senare...

Åhh... valet var inte så svårt ändå... tack för hjälpen fina du.. hihi :)

Colors by Copenhagen.... I löööööv it ♥

Av Johanna - 14 mars 2011 08:25

känns väl okej...nu är de bara att inse att verkligheten är tillbax igen den här veckan iaf... för nu e kurserna slut.. men tycker de har vart riktigt givande.. så jag är nöjd :)


annars har helgen vart rätt lugn.. eller?

i fredags vart de fredasmysbio... :) såg min låtsas fru... med adam sandler och jennifer aniston

va precis min typ av humor... så jag tyckte den va bra.. :)


sen så hade jag en dag hos mina föräldrar vilket va ur mysigt.. tog promenader med hunden i de fina vår vädret och de blev ett X antal goa skratt runt matbordet

både bror och syster va där med sina familjer så de va fullt hus..

vart mycke bröllops snack men de börjar närma sig nu.. så svårt att undvika.. :)

plus att jag äntligen fick klippa mig.. yeey!


och slutligen så vart de en dag med röj, röj, röj..... i garderoben alltså... sådär skoj men behövdes... de gick bra.. fram tills en hylla ramla ner med massa ljuslyktor och sånt på... PANG BOOM KRAS kan man säga att de blev... men men shit happends.. :)

slut resultatet blev bra där inne iaf... mindre bra resultat med min rygg.. ont ont ont

men med en varm vetekudde på ryggen under en filt i soffan så känns de bättre idag..


sköt om er...

Av Johanna - 12 mars 2011 22:31



I stare at my reflection in the mirror
Why am I doing this to myself?
Losing my mind on a tiny error,
I nearly left the real me on the shelf.
No, no, no, no, no...

Don't lose who you are in the blur of the start!
Seeing is deceiving, dreaming is believing,
It's okay not to be okay.
Sometimes it's hard to follow your heart.
Tears don't mean you're losing, everybody's bruising,
Just be true to who you are!
(who you are [x11])

Brushing my hair, do I look perfect?
I forgot what to do to fit the mold, yeah!
The more I try the less is working, yeah
'Cause everything inside me screams
No, no, no, no, no...

Don't lose who you are in the blur of the start!
Seeing is deceiving, dreaming is believing,
It's okay not to be okay.
Sometimes it's hard to follow your heart.
But tears don't mean you're losing, everybody's bruising,
There's nothing wrong with who you are!

Yes, no's, egos, fake shows, like BOOM,
Just go and leave me alone!
Real talk, real life, good luck, goodnight,
With a smile, that's my home!
That's my home, no...

No, no, no, no, no...
Don't lose who you are in the blur of the start!
Seeing is deceiving, dreaming is believing,
It's okay not to be okay...
Sometimes it's hard to follow your heart.
Tears don't mean you're losing, everybody's bruising,
Just be true to who you are!
yeah yeah yeah

  

Av Johanna - 11 mars 2011 12:43

ett till inlägg.. måste bara slänga upp den här låten... i like!

 

Av Johanna - 11 mars 2011 12:23


  

 

Sådär ja.. då va de fredag igen då.. :)

känns ju enormt skönt

hoppas på lite fredags mys ikväll

annars är helgen helt öppen för äventyr

 

vi kanske ses mer under helgen

annars får ni ha en trevlig sådan..

 

Kan inte låta bli och tycka att denna låten är "härlig" :)

Av Johanna - 10 mars 2011 20:38

precis kommit hem...

ÄNTLIGEN kan jag check'a av några viktiga saker.. har vart riktigt effektiv idag tycker jag.. :)

samtidigt som jag har vart duktig så har jag fått träffa en av väääärldens bästa människor...

hon är bara för go.... love her! utan henne ingen johanna

bjöd på riktigt goda kladdkakemuffins. gjorde hon me.. alla som känner mig vet att jag ÄLSKAR muffinsar.... :)


nu är de kattgos i soffan och tv... och i morron är de freda igen... skööönt.. :)


en sista undran...

-är de positivt eller negativt och vara pedantisk?! :)

Av Johanna - 9 mars 2011 14:41

Ja jag vill shoppa jag vill spendera pengar jag vill.... ah jag vill massa!

vill jag kan jag men njaa alla vet hur ekonomisk jag är.. :)

men shoppa kommer de bli en hel del den här månaden iaf.. behöver kläder till lite allt möjligt men speciellt till bröllopet ;)

men har 2 dagar semester jag måste ta ut innan 1 april så de dagarna kommer nog gå åt till just de.. shoppa.. :)

skönare att ta en vardag till att göra de och slippa trängas med massa slappt folk som de finns alldeles för många av just på helgerna

japp jag är en riktig gnäll kärring när de kommer till hur folk beter sig ibland.. när folk visar nada respekt för andra i just butikerna... inget jag hymlar med.. :)


finns en annan sak som jag stör mig extremt mycke på... copycats..

asså GAH!!

Av Johanna - 8 mars 2011 13:29

De gör mig glad när fåglarna kvittar och solen lyser starkt..

skulle vilja sätta mig vid en husvägg och bara njuta nu.. tänka på annat en stund

tyvärr funkar inte riktigt så när man jobbar.. men men


ikväll blir de träning igen.. Gytt... nu när den hemska träningsvärken lagt sig efter i lördes me.. fy tusan... kunde knappt röra vid revbenen igår...

har aldrig lyckats haft träningsvärk där innan men nångång ska ju vara den första :)

"ett hårt kvällspass vankas"

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards