Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under december 2010

Av Johanna - 6 december 2010 18:36

varför ska man vara så jävla "egen" och käka en udda sort

joo för att de e bara dom som funkar

nu går de inte och få tag i dom i hela länet och går heller inte att beställa på apoteket....

GAAAHH bara att ringa sjukan i morron och försöka lösa detta..

nya piller.. nya biverkningar

Jag som Hatar typ allt i tablett form... känns skit bra verkligen! NOT! :(

Av Johanna - 6 december 2010 08:31

back to work..

förhoppningsvis ska veckan gå fort..

julbord på freda.. ska bli intressant och se!... :D

antingen blir de kanon bra eller så blir de kaos/tjafs... hehe

 

i går va de andra advent och de va lussebak + städ som stod på schemat..

mega mys va de verkligen...

nästan så man kan sakna tillvaron såhär i efterhand.. :)

nu e de bara några pepparkakor som ska bakas med innan jul...

jaa kanske en mängd olika julgodis oxå... iaf knäck.. de e ju ett måste.. :) 

 

annars har helgen vart heeeelt underbar...

babysim med världens bästa, menar HUR mysigt va inte de?!.. samtidigt blev man juh sjuuukt avis... hihi

går juh inte att mysa med grabben på 9 år på samma sätt som med en liten 7 månaders gullunge i en varm bassäng.. :) 

efter de bio med 2 av de resterande av världens bästa :)

och jaaa igår då lussebak då som jag sa tidigare.. + massa mysigt fikabesök av familjen.

 

igår slängde jag mig ner i soffan och bara njöt av den mysiga julkänsla de råder inne i lghen.. jag bara älskar de... massa ljus och värme... me like!

 

nää nu måste jag avsluta här.. kan inte sitta och drömma mer nu.. :)

vi seeees!

kram

Av Johanna - 3 december 2010 21:32

Nää jag e inget Idol freak men kan heller inte förneka att jag tycker de e rätt kul att kolla nu när de börjar närma sig finalen..
Och om inte Jay tar hem segern 2010 så vette tusan va svenska folket håller på med...
Lyssna bara på detta.. Metallica - Enter Sandman

Grym, han gör den sååå bra!
Jag får åter igen gåshud utav hans framträdanden....

Min "röst" ligger hos Jay



och hans tolkning av Elvis - In the Ghetto..

Jaa jag tycker inte de är nån utmaning för honom.. han gör den riktigt bra!

Hans röst e riktigt behaglig att lyssna på

Åter igen ligger min "röst" hos Jay



ha en fortsatt toppen kväll :D

Av Johanna - 3 december 2010 19:08

nån som orkar räkna hur många låtar dom slänger ihop?... :D

 

Av Johanna - 3 december 2010 13:46

jag har inte den blekast om vad jag ska skriva eg..

bara kände för att skriva de mest ointressanta någonsin...

 

vill bara gå hem och ta helg nu.. men får allt vänta i ca 25 min till...

i morron hoppas jag på glada grejer... ska bli såå kul.. :)

eller snarare myyyyysigt

ihop med världens bästa!

 

ikväll blir de mys med grabben och antagligen i tvsoffan.. men inte gnäller jag inte.. de e juh mega mys juh :)

 

viiii ses!

tjillevippen

 

Av Johanna - 3 december 2010 07:29


Jag vill till MT - 2011...

No matter what!

 

så e man super smart och glömde mobilen hemma

smaaarto!

Av Johanna - 2 december 2010 08:19

Inne i december månad då... redan skulle jag vilja påstå..

De går fort så innihellskotta nu..

de existerar typ bara månda - freda i mina veckor.. dom där helgerna är som bortblåsta... :D

 

Igår fick jag hem min nya fina plattång.. känns något skönt.. att klara sig utan en sån i 2 dagar va juh tragiskt värre.. :)

men riktigt snabb leverans måste jag påstå.. beställde i tisdags fick den igår.. KANON.. sånt gillar vi.. :D

så nu e johanna glad och nöjd en liten stund till.. hihi

 

ikväll får jag middas besök.. ska bli trevligt..

vem de är, de kanske ni får veta i lucka 24a.... :) haha

 

jag bara känner mig förbannat glad idag.. varför då.. ja de undrar jag me faktsikt.. men jag mår bra.. bara de e ett glädjerus i sig.. :)

sen bara få känna för första gången på vet inte när att julen e så himla efterlängtad... jag känner julkänsla, julmys och en längtan till att få baka lussebullar..

ni som känner mig vet att de inte e speciellt vanligt.. men i år så.. bannemej!..

nää nu ska jag fortsätta jobba.. och försöka bevara min glädje hela dagen.. :D

vi seees!

puuuuussss på er!   

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards