Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under december 2010

Av Johanna - 11 december 2010 14:50

...

än att jag allt är lite små seg idag...

hehe

nää de va inte direkt så att jag rulla hem i natt men absolut.. alkoholpåverkad va man.. de kan jag inte ljuga om. :)

men de hör väl julbord till?.. eller?!

klart de gör...

så morgonen va seg med ett litet tungt huvud.. men de gick snabbt över när man kom på andra tankar.. :)


nä men de va såååå fruktansvärt roligt.. jag skratta ibland så tårarna rann och kinderna krampa och magen kändes som man hade gjort 100 situps... :)

jaa de betyder då som jag sa.. fruktansvärt roligt.. men hamnar man vid "rätt" bord med "rätt" folk så kan de lixom inte bli annat än galet.. :)

Tack för kvällen gott folk...

tyvärr va de några som rulla hem lite tidigare än just jag och några få till så

som tur va så fick jag ett sms av söta rara T som kom ner och gjorde mig sällskap nån timme till.. :)

tack för de gumman...


som sagt idag har de inte blivit många knop gjorda.. och de känns så förbannat skönt att de är lördag och inte sönda idag...

ska strax bara krypa ner i soffan och vänta på att Narnia börjar... har sett den ett X antal gånger men gillar dom filmerna..

annars har jag iofs fått lite gjort... har faktiskt tvättat.. guldstjärna och klapp på axeln för de.. :)

e glad för att jag inte åkte med till Norrtälje i morse... hade jag aldrig pallat.. hehe

men hade vart mys att träffa broder m. sambo...

men men vi ses till julen... som närmar sig med storm steg... MYYYS


nä nu blir de soffan....  ha en fortsatt trevlig lördag..

vi ses!

Av Johanna - 10 december 2010 13:03

befann jag mig uppe i Sälen..

hade allt gått som planerat så hade jag just vid detta tillfälle befunnit mig uppe i... jaa just Sälen..

Men ibland blir de inte som man tänkt sig och då får jag juh tillfälle att vara med på årets julbord ist... :)

-de vill man lixom eg inte missa!

så nu ska jag göra klart min sista timme här på jobbet sen så e de hem och göra sig i ordning för att sen bege sig vidare ut och dricka och äta gott (förhoppningsvis)..


vi ses kanske där ute i dimman i kväll/natt...


      Tjing!.... :)

Av Johanna - 9 december 2010 20:34

ujujuj...

här fejjar man som aldrig förr..

hela övervåningen skiner nu som den inte har gjort sen jag flytta hit.. haha

dvs drygt ett halvår

känns faktiskt helt underbart att få såna ryck ibland..

sen va jag juh bara tvungen att ta nedervåningen oxå... diska   dammsuga   puffa till soffan   torka alla ytor... jäjä.. ni kan de där.. :)

så nu e jag slut..

e jag ändå efter den lilla sömn jag fick i natt..

men men... idag blir de tidigt i säng skulle jag tro

sitter bara och lyssnar på musik just nu och snackar skit med A

ganska typisk vardagskväll faktiskt... :)

pratar nyår... hur vi ska hata nyår ihop iår.. haha...

japp ni hörde rätt.. jag e en av de dära som inte diggar nyår öht..

säger som A.. vill bara att den där dan ska passera förbi fort som in i H-vete... :)


jäjä... nu ska jag ta och packa ihop här för ikväll....

vi ses säkert i morron igen

och vet ni va..

då e de

F

R

E

D

A
G

och jag menar.. de kan juh inte bli bättre

underbara härliga fredag :)

sov gott lovers!

Av Johanna - 9 december 2010 08:11

..

japp.. efter en hemsk gårdag så är de juh faktiskt så att livet går vidare och jag måste se detta besked som nånting "positivt" även fast de i de stora hela e helt omöjligt...

fattar inte hur en läkare kan neka en hjälp?!..

nu ska jag gå igenom resan ytterligare en gång och som jag sa i går.. vet inte hur mycke jag orkar men förhoppningsvis har jag nån vid min sida som stöttar mig hela vägen..

Im gonna need it! (bara så ni vet)


jag gjorde verkligen ingenting under kvällen igår efter att telefonen ringde..
jag vart så jävla arg och lessen så jag bara lag mig på soffan och bara låg där och gosa med min underbara och åt kina puffar... :)

sååå fruktansvärt gott ju... håller ni inte me?!... hehe


torsdag idag och jag e trött... mega verkligen..

dagen på jobbet kommer juh gå segt som vanligt.. men men får se de som så att de e freda i morron och de innebär kort arb.dag och julbord senare.. :)


jag ska försöka att inte låta detta sänka mig ytterligare.. nu när jag äntligen börjat komma upp på benen igen...


nej de här går inte..    jag kanske kikar in lite senare men nu måste jag återgå till min lilla verklighet!

vi seees.. :)

Av Johanna - 8 december 2010 17:42

...

asså jag vet inte hur mycke mer jag orkar...

ett ynka jävla samtal och jag känner mig fan mest ensam i hela fucking världen...

de va bara att lägga på och låta nöjd men efter så brast det...


faaan så less jag blir...

jag vill inte ha de såhär...   

Av Johanna - 8 december 2010 12:19


den här e till dig!   , bara för att du e bäst!

 

_______________________

 

i morse hade jag min underbara Doris efter mig i släptåg..

äntligen har hon hittat hem till matte igen.. :)

annars så e de bara fint här.. bra va.. hihi

och jag känner mig åter igen sugen på fredagens bravader

yeey

 

samt att jag längtar enormt till våren & sommaren..

vinter försvinn Nuuuuuu... :)

 

...

Av Johanna - 7 december 2010 18:25

ni får tycka jag e hur jävla löjlig som helst men jag börjar bli orolig för min Doris..

varför kommer hon inte hem.. :(

vill inte ens tänka på de.. för jag tänker bara de värsta...   

men hur som haver så kan jag heller inte låta bli att tänka på henne... snuttan!


___________________________


annars håller jag bara på att tvätta ikväll... sådär skoj... men de e juh ett måste speciellt när grabben har vart hemma en vecka.. då ser de e ut som en klädbomb har slagit ner i hans rum.. :)

undra vem han brås på när de gäller sånt... haha.. sin mamma kanske?!

 

skulle eg vart på utv samtal med honom idag efter jobb men gossen låg tydligen hemma sjuk... stackare.. så de får bli en annan dag... *kram*

 

nää nu ska jag fortsätta lyssna på musik och vänta på att sista maskinen ska bli klar... bara ett fåtal minuter kvar...

bjussar på lite musik.. de va ett tag sen nu



ha en fortsatt trevlig kväll i tvsoffan för de e där jag kommer spendera min.. :)

Av Johanna - 7 december 2010 09:35

...min lilla älskling.... :(

Kom hem!

______________________________


har precis pratat med sjukan.. tror ni dom kunde hjälpa mig då?

nää för hon som har hand om detta va sjuk... såå typiskt


idag e jag trött och irriterad på de mesta igen..

sov alldeles för dåligt i natt... låg och fundera massa igår kväll

hit & dit med tankarna


jobbet lockar inte för fem öre idag heller.. vill bara gå hem och gräva ner mig under täcket och vakna lagom till helgen..

käner mig inte ens sugen på julbordet längre.. men de blir nog bra bara man kommer dit så

ups and downs

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards