Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under december 2010

Av Johanna - 15 december 2010 18:46

yeeeey

precis fått i mig lite mat i magen... så nu e mitt humör lite bättre än innan.. :)

sen har jag vart och lämnat tillbaka de jag hämta ut här om dagen på posten..

men till min stora glädje så hämta jag även ut mina 7 for all mankind jeans..

äntligen!

och de satt såååå jävla bra.... perfekta verkligen

så när tillfälle ges så lär de bli att beställa fler av denna dyra skapelse :)

detta kommer garanterat bli ett av mina nya favvojeans


nu e jag glad igen...

tänk hur vi tjejer e funtade eg. :)


www.7forallmankind.com

Av Johanna - 15 december 2010 14:46

anledningen till att jag skriver just nu e mest för att

fördriva tid..

om ni bara visste hur mina dagar ser ut så skulle ni alla få krupp 10ggr om..

Heeeelt makalöst rastlös just nu...


Så blir jag bara på sånt sjukt dåligt humör oxå..

som en sak, man försöker och försöker med vissa saker men man får bara en dålig bortförklaring tillbaka.. sånt stör mig, men tur vi alla e juh olika..

 

-på bättre humör idag?!.. nää inte direkt

Av Johanna - 14 december 2010 18:44

precis hemkommen från utv.samtal med skolan om grabben

och när jag gick därifrån så gick jag med ett stOOrt leende på läpparna..

kan man få bättre omdömme än vad grabben fick?!

jag känner mig bara så jävla stolt och att jag kan känna att jag lyckats..

alla som inte trodde på mig som ung mamma för 10år sen.. tjiii fick ni kan jag säga

grabben är en ängel i skolan och omtyckt av både lärare & barn

och fick guldstjärna efter guldstjärna... :)

så nånting bra måste man juh ha gjort..

han är en ängel i allas våra hjärtan även fast han kan vara en liten bråkstake ibland..

men säg nåt barn som inte är de?!

så länge grabben sköter sig "utåt" så e jag meeeer än nöjd... hur han beter sig hemma med mig de skiter jag i.. :)


Ä.L.S.K.A

År: 2004-2005  

Av Johanna - 14 december 2010 11:44

Hämta ut paket på posten igår..

till min stora besvikelse när jag öppnar paketet så e de inte alls som jag hade förväntat mig..

blir till att skicka tillbaka allt igen..

typiskt..

så får allt leta efter de ute i julruschen ist.


idag e de ingen bra dag känner ja.. eller de kändes redan igår när jag la mig.. att nåt va på G

och i morse höll jag först på att försova mig... helt plötsligt va kl 6.. WTF..

ville verkligen inte gå upp..

väckte grabben som ungefär vräkte ur sig samma sak..

-mamma jag VILL inte till skolan idag...

man vet juh själv hur man kände på skoltiden.. men "dum" mamma som man e så va de bara att tjata vidare.. här missar man bannemej ingen skola bara för lathetens skull.. :)

dvs typ samma sak som jag försökte lura i mig själv..

-här förlorar man bannemej inga pengar bara för lathetens skull !


men nu efter en liten powernap så känns de liiite bättre.. men kan absolut inte förneka att de ska bli sååååå jävla skönt med lite julledigt..


nää ska försöka få nåt vettigt gjort här nu... ta tag i en pappershög på 1dm kanske?!...

har bara mig själv och skylla varför de är så men aja.. de e juh så fruktansvärt tråååååååkigt! Därför blir de så!


vi ses, förhoppningsvis med ett gladare inlägg och humör

tjing


Av Johanna - 13 december 2010 18:09

Jag e absolut inget Petter fan.. men denna gör han så jävla bra..



desamma gäller September... visst hon kanske har nån helt okej hit lixom

men denna gör hon jäääkligt bra



detta är verkligen SÅ MYCKET BÄTTRE :)

Av Johanna - 13 december 2010 13:05

Lucia idag gott folk...

så morgonen börja med glöggfrukost här på jobbet
en eller två lussebullar gick ner och en pepparkaka för att bli lite extra snäll...
sen slank de nog ner en liten trillingnöt oxå.. :)

mmm stadig frukost verkligen!!


har väl eg inte så mycke och säga.. känner mig rätt tom

eller jaa... nåt sånt iaf.. :)

fick hem min son igår för att genomföra "min" vecka...

så mys att ha honom hemma.. saknar honom när han är hos sin pappa juh!..

snart e de jul och han får ha jullov i nästan 3 veckor.. skönt för honom..

skulle oxå vilja ha de.. men får vänta fram tills den 22a... sen har jag ledigt nästan en hel vecka... ska bli gytt satan!..

man får "nöja" sig med de helt enkelt när man arbetar...

jag behöver mina semesterdagar till nå helt annat.. :)

fast några till strö dagar kommer de bli men i de stora hela så e de mest jobb..

  

nää ville mest bara önska er alla en trevlig lucia...

vi ses

tjing!

Av Johanna - 12 december 2010 17:49



de börjar närma sig Jul... mys tycker jag..

har precis slagit in ett par julklappar

riktigt mycke julkänsla  


ha en fortsatt trevlig tredje advent 

Av Johanna - 11 december 2010 19:06

dessa gillar jag skarpt just nu och skulle lätt byta ut mina mys kläder till en fest blåsa, sen ut och skaka loss mitt feta och ha de ball....

Going craaaazy!


Like a G6


hell yeah!!!


                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards