Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under augusti 2010

...

Av Johanna - 2 augusti 2010 13:33

 

the worse night ever

 

aldrig igen, men de lär hända

total knock out

 

  

Av Johanna - 1 augusti 2010 19:37

ibland mår man bra.. ibland mindre bra..

den här helgen har gett mig så sjukt mycke blandade känslor..

personer har sån stor inverkan på hur jag mår..

små små ord kan få mig att växa.. små små ord kan få mig att må sååå dåligt

 

idag har vädret vart helt kanon.. men nää jag har vart typ soffliggande hela dagen..

ingen energi eller motivation till nått

tur grabben kom iväg med en kompis familj ut på sjön.. han har för övrigt inte kommit hem än.. :) roligt för honom

jag e så glad att han har varit hos mig de här dagarna.. han e sällan hemma men han e ändå hos mig.. två skilda saker..

men i början av nästa veckan åker han igen

igår så sprack himmlen upp och de vart riktigt fint.. vi gick och åt en glass.. satte oss på en klippa i hamnen och bara mös.. spela lite luffarschack på berget.. sånt där man bara gör med barn känns de som..

sen ville han såååå gärna gå in på lighthouse rock och lyssna på lite go musik och busa med några av mina kompisar, så de va bara gladeligen till att betala de och gå in men jag hade en trevlig stund där inne.. men sen senare på kvällen kröp kylan på och grabben ville vända hem.. så sagt och gjort så gjorde vi de..

 

*******

 

just nu har jag har ångest som tusan.. hur ska jag känna nästa sönda om jag känner såhär nu?!?.. och då ere dan innan man börjar jobba igen... åhh jag får ont i magen bara jag tänker på de...

men nää jag ska fan bara vara glad att jag har ett jobb att gå till så jag kan försörja mig och min familj...

usch hemska tanke att inte ha de eg. för, för mig e de en självklarhet

har juh med blandade känslor åter igen fått en fast tjänst..

 

äsch bort från jobb snacket.. inte konstigt att man mår kasst när man sitter och tänker på sånt...

till nåt roligare.. tycker iaf jag..

i morron kommer de troligen ligga ett paket med kläder i postlådan...

yeey otippat va?! nää

menar.. vem vill inte klä sig snyggt?!

och de gör man juh inte utan snygga kläder..

köpte mig ett sånt jäkla snyggt armband i torsdes föresten..

de lixom har gjutit sig fast på min arm.. de ska bara sitta där.. haha.. ett armband från humanity de e så klockrent! I love it

 

vad har annars hänt.. jooo grabben och jag har målat tavlorna klart nu.. yeey..

de va ett sånt glädjerus här i lghen när vi höll på med de..

och de vart sååå fina oxå.. :)

de sitter nu över min soffa... inte nån som har lika som vi.. och ingen som nånsin kommer kunna få heller.. mammas egna lilla konstnär :)

Love ya!

  

******

 

nää nu har jag skrivit alldeles för mycke skit... men så ere ibland

men en sak till....

ska slänga in att min mormor iaf har fått kommit hem igen från sjukhuset..

och de glädjer mig någe enormt...

 

så.. de va de... kommande vecka kommer nog ha en viss rullians så får se hur mycke jag kommer hinna med här...

och snart får jag träffa nån jag e mycke nyfiken på..

den lilla söta bråkstaken Ashi :)

ha de så bra tills vi hörs igen

tjing

puss

 

******

 

Melissa Horn - vår sista dans

min depplåt..men texten gör den underbar

Kelly Rowland - Commander feat David Guetta

Min pepplåt - underbara beat

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards