Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under augusti 2010

Av Johanna - 25 augusti 2010 19:11


Jag är Kär....

Har hittat såå underbara smycken

Give me give me give me

Av Johanna - 25 augusti 2010 18:48


Har alltid tyckt att Takida gör en bra grej, men att de e lite "mesiga"
Men dom här två e nog bland deras absolut bästa




Got Damn...

Vart precis piercad i skinkan..Ont

Rackarns Doris o busa :)

...

Av Johanna - 25 augusti 2010 10:45

Underbara musik...

-gås hud-



ser ni frieriet?!....

love is in the air..


Av Johanna - 24 augusti 2010 18:49

När du vill Njuta av livet.....


Börjar med att säga...

Mamma har världens bästa man

Jag & Syster har världens bästa pappa

och M. har världens bästa svärfar

Tack underbara Du för att du gjorde denna helg möjlig för oss   

 

******


20 - 23 augusti 2010

Befann vi oss uppe i Dalarna på ett **** Spa hotell..

Nog bland de absolut bästa helgerna jag har vart me om..

Spa behandlingar varje dag, bada bubbelpool hela dagarna..

Käka 3 rätters middagar.. lyxiga frukost buffér m.m

Härliga skratt inom familjen och åhhhh de va så underbart

Synd att man inte kan unna sig detta oftare bara, men de kanske kan bli ändring på de nu efter denna helg... :)

Utöver detta jag nämnde här ovan så har vi inte gjort ett skit förutom att stanna åh shoppa på vägen hem i Sågmyra.... MEEE LIKE

Eller joo... M. gjorde faktiskt en färganalys på mig (oss) så nu e min palett beställd osv. så de ska bli kul att äga en sån... :)


******

 

      

      

    

 

******


utöver de så börja ju fredan sådär bra...
mamma o M kom och hämta mig på morgonen men mamma tittar på mig med sorgsna ögon och lägger handen på min axel...

-Johanna... Jag tror Daisy ligger på andra sidan vägen...

Jag springer dit och min lilla älskling ligger där helt livlös.... påkörd...

Åhh..... jag kan sakna henne så sjukt mycke ibland... :( 

men skönt att ändå åka iväg och tänka på lite annat just då,

men de e ändå sånt som händer ju.. naturens gång....


******


Nu blir de läxläsning med grabben......

ujuj....

åk 3 nu... stora killen.. :)

 

vi ses..... tjing


Av Johanna - 23 augusti 2010 11:53


S.A.K.N.A.D.E.N är stor

underbara Daisy

  

R.I.P - 2010-08-20

 

*******

återkommer om helgen senare...
den va über grejt :)


Av Johanna - 19 augusti 2010 19:48

- färdig för leverans....


sisodär

nu e väskan packad och jag e redo för avfärd..

trevlig helg på er

måste först bara tillägga de att:

 jag är så sjukt stolt över att jag har världens finaste & go'aste son

mamma älskar dig

  


 


Av Johanna - 18 augusti 2010 19:01


I need a hero to save me now...

 

Av Johanna - 18 augusti 2010 18:34

 

Überbraaaaa....


                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards