Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under juni 2010

Av Johanna - 29 juni 2010 21:43

Av Johanna - 29 juni 2010 12:16

   

...Jag bara älskar detta väder...

Varför kan de inte vara sol och värme året runt?!

Skulle aldrig lessna.. :)

Av Johanna - 28 juni 2010 13:00

     

åhh va jag e trött idag..

helt makalöst segt va de att gå upp i morse

men men de va bara att tvinga sig till de

inget annat val om man vill ha sina pengar :)


jaha ja.. helgen har inte vart vit och heller inte svart.. utan mer åt de gråa hållet

i fredes så spendera jag midsommarafton på annan ort... de va shysst

sen hem på kvällen för att kolla läget bland alla ungdommar

och jaa.. de va en hel del sådanna kan man juh säga..

tom så att jag kände mig gammal.. 26 bast lixom..

haha, full fart..

men iom att jag hade sonen hemma med kompis så vart min kväll tidig

*****

sen i lördes så spendera jag dagen ute hos mina föräldrar och bara tog de lugnt.. mös med bebis osv

sen bar de av hemåt för att fixa sig inför kvällen...

en trevlig middag på terassen..

dock så gick jag mfl därifrån då de vart alldeles för mycke folk och så..

och mitt humör inte va riktigt i topp

vi drog vidare till ett annat ställe och satt där och snacka skit i några timmar..

de va trevligt de me

 *****

söndagen vart bara en seg sönda med stekar tendenser och solbränna...

asså riktig bränna... de känns kan jag tala om.. :)

men de händer varje år så nu ska jag vara lite mer försiktig..

sen va de ledigt i tvättstugan på kvällningen så jag passa på att tvätta och ligga i soffan och halv sova..

riktigt skönt faktiskt även fast de va kanon väder ute men äsch!

 *****

nu e de månda och jag försöker jobba så gott de går..

motivationen är typ bortblåst men jaa som sagt jag e här och jag försöker..

lite ve och fasa inför veckan som e nu men jag får ta de som de kommer

ska snart sluta för dagen då jag har lite annat inplanerat i efter midda
och sen efter de ska mamma och jag tömma förrådet vid huset och sen i morron kommer städ gubbe dit och sädar.. sen har jag inge mer med de huset att göra

de känns skönt för nånstans just nu så ligger de i min kropp och gror

 

nää nu ska jag försöka återgå till arbetet...

har lite pappersarbete att göra

ha de bra alla..

tjing!

  


                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards