Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under februari 2010

Av Johanna - 3 februari 2010 15:30

Haha ja rubriken e rätt rolig... historien bakom oxå om man vet vad allt handlar om iaf...

Jag.. dvs lilla johanna vann toakampen här på jobbet mellan att dela den med en mängd vidriga gubbar eller att ha den alldeles för mig själv delad med S..

Och jaa jag fick igenom de att jag vägrade gå på toa om jag skulle behöva dela den med annat löst folk...

Så nu sitter en feting skylt där på dörren... Ladies room - Keep out!

Funkar inte de så åker lås upp... Moohahaha... :)

-Tänk att en SÅN liten grej är värsta glädjande här på jobbet.. haha

I övrigt så e de nog värre än vanligt från att säga en sak till att ändra sig helt och sen gå EMOT tidigare bestämmelser?!

-Jaa jag förstår, ni fattar ingenting.. de gör faktiskt inte jag heller stundvis!

Så hur ska då ni läsare förstå... huh?! 

__________________________________


Jääjää en dag med linser i då.. de har funkat helt OK måste jag säga.. dock ovant stundvis men sen glömmer man bort dem så funkar allt klockrent..

Dock lite trött i både huvud och ögon e jag men de e väl en vanesak.. :)

___________________________________


I övrigt så har jag lite ont i mitt vänster öra.. eller snarare örsnibben..

Då grabbarna i piercingbutiken´sa:

-Det är BARA att pressa, dock med ett stort leende på läpparna... ;)

Ah just de, visst.. pressa in 6mm i ett 5mm e inte bara..

Men jag e envis så såfan att jag skulle klara de.. haha..

De gjorde ont men bara att bita ihop juh... och igenom fick jag de

Så på sisodär 2min fick jag 1mm större töj än innan..

Rekommenderar de inte då man ska vara försiktig med sånt, men men jag e dum nog och gör de själv.. ;)


Nää bara 20min kvar av dagen..

GYTT

blev juh en sådär 1,5 timmar kortare dag idag iom att bussen var helt frånvarande i morse... de va bara att vända på klacken igen och gå hem och vänta på nästa...

Lyckad start på den här arb. veckan.. haha


Vi ses!

Tjing

Av Johanna - 2 februari 2010 19:15

.. Jaa då va man hemma igen då.. efter ett par timmar inne i stan för massa grejs me ögonen...

Men tillslut så tror jag de blev bra?!..

-De känns bra iaf..

Dock så hann jag väl tömma typ alla era provlinser innan vi hitta "rätt"... :)

så nu ska de provas i 2 veckor sen in för mer utvärderingar

Ha eller inte ha?!

Det är frågan..

 

Hann även träffa min gravida pulla en snabb snabbis innan jag for vidare...

Massa mys juh.... SAKNAR

-Fika på sönda?!

-De kan du hoppa upp och fet haja på att de blir.. :)

Längtar tills hennes lilla bebbe kommer ut...

Strax därefter så blir jag MOSTER igen oxå.. Yeey..

Till en liten sladdis... Känns mega roligt! :)

 

Åter till min lilla sväng in till stan...

Köpte jag mig ett par nya skor där oxå... med klack.. en hög sådan, hihi

De va skit snygga tycker jag och ska bli grymma till sommaren

Yeey!

Var in och fixa ett nytt smycke till min "töj" oxå...

ett enkelt snyggt i stål/silver.. Me like!

 

Nää nu ska jag hjälpa grabben med läxorna...

Vi ses

Tjing!...

 

http://www.youtube.com/watch?v=oBMT3OMEPwk

Five finger death punch - Far from home
Såååååååå jäkla bra!! <3

Av Johanna - 2 februari 2010 11:55

Yepp!

Idag ska de linstränas må jag säga...

nån lust?

-njaa inte direkt...

tycker mest detta är en långdragen process, men ett måste om jag ska få mina jäkla linser nångång.. :)

__________________________________

 

Har vart hemma idag me.. kändes mest onödigt faktiskt att åka till jobbet för ett par timmar bara... hade förlorat mer på de än va jag gör nu när jag e hemma iom att karensdagen redan e räknad...

Känner dock fortf. av illamåendet lite men men de försvinner väl så småningom..

 

Nää har väl inte så mycke att säga idag heller... nu blir de en dusch sen på med lite vettigare kläder..

Vi ses

Tjing!  

Av Johanna - 1 februari 2010 14:32

Ja här sitter jag.. dvs hemma..

Kom aldrig till jobb i morse, jag kom på bussen men va tvungen att hoppa av innan de va för sent.. så jag hann sitta i 5 min kanske

Jag hade en sån sjuuuk smärta plus illamående i morse så de gick bara inte..

de har dock släppt lite nu men de finns där fortf.. så jag har legat på soffan hela dagen

mindre kul...

vill dock inte ligga i den här soffan hela dagen.. tycker de e så fruktansvärt trist.. men pallar inte gå ut osv... så va har man för val?!

hänga upp tvätten som aldrig vart hängd igår kväll kanske?!..

tvätta lite mer, de e juh inte allt för ansträngande?!

-Yepp jag e lite av en tvättoman men fan så grym tvätterska jag e.. haha

alltid skönt att ha rena fräscha kläder

när man e utomlands tex, då får johanna iaf MINST en gång under tiden lite av panik för att man inte kan få kläderna rena... visst de går att pröjsa de flesta så kan de fixa de... MEN de finns ytterligare ett problem.. INGEN annan rör min tvätt!

Yepp så e de... :)

____________________________________


Nää jag har nog inge mer att säga förutom att jag ska slänga in en grymt bra låt...

Ester Dean - Drop it Low ft. Chris Brown

http://www.youtube.com/watch?v=5RxFO8DV-9A

OBS!

Glöm inte att höja volymen! ;)


-He cant stop staring at my body
Want your hands on my body
I'm sexy I know
I'm the real deal kinda hoty
Im the life of the party
Watch me get it low-

________________________________________

  

  

Vi ses

Tjing!

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards