Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under februari 2010

Av Johanna - 12 februari 2010 09:37

...tänkt mig igår..

Jag hade mycket i mitt lilla huvud

-De ska jag göra och de ska jag göra.. och just de, de oxå måste jag fixa!

men de ENDA jag hann göra var att tvätta.. 4 maskiner!!

Skulle juh ha packat väskan igår åt både mig och grabben men de får bli i panik efter jobb idag ist...

Så e de ibland, tur man har en snäll mor som väntar.. :)

 

Kan inte låta bli och känna att de ska bli riktigt skönt att bara få vara för en helg..

Ut och åka massa pulka med grabben och bara ha de mys med nära och kära

Gå en promenad eller två i en helt annan kommun

Ta en fika på de mysiga cafeér de har där

Gå en vända på stan

Ahh allt detta ska jag göra... Me like!

Bara vara Johanna

 

Nää nu ska jag fixa klart en order sen får de nog allt bli lite städa...

Vi ses

Tjing!!


Deje que la música lleva a otra galaxia

Av Johanna - 11 februari 2010 11:14

                               YES!

De känns så gytt.. sista gången på min eng kurs idag

Då vankas lunch med några av mina arb kamrater + eng läraren...

Ska bli kul och se om han anser att vi blivit bättre.. haha...

Jag själv kan nog tycka de iaf.. och de e gytt!

Dock e jag lite nervig över slut testet.. då jag inte riktigt är nån plugghäst...

Jag gör mina grejer i panik sista dagarna och sen så får de gå som de går.. :)

Aja.. de blir nog bra ska ni se..

_______________________________


I kväll så blir de till att packa väskan för mig och grabben..

Då vi kommer lämna kommunen över helgen (fre - sön)

Inte för att göra nån lessen utan BARA för att få komma bort en stund..

Känner att jag behöver de.

Egoistisk!

_______________________________


Nä kära läsare de blir inte roligare än såhär...

Tyvärr  

Ska återgå till arbetet, kanske gå in och beställa ett linne som jag suktat efter..

haha... nä inte just nu.. men en annan dag JAG LOVAR!

Vill ha moment!


Vi ses då!

Tjing

Av Johanna - 10 februari 2010 19:13

Yeey.. haha

Koppla in min externa hd pga att jag skulle föra över musik osv från bärbara...

Sen hamna jag inne i min bild mapp.. shit pommes lixom :)

De va roligt!

Har säkert sett bilderna miljoners gånger men tycker fortf. vissa bilder e hemskt roliga, se hur man såg ut för ett par år sen lixom...

man förändras ändå en del.. :)

(till de positiva som tur e om jag får säga de själv)

  

2008-04-30


Äsch va bara de jag vill säga.. :)

Vi ses!

Tjing

Av Johanna - 9 februari 2010 12:30

Tisdag....

Hmm, vad säger man....

Nog en av de absolut tråkigaste dagarna på länge...

Bortsett från dagens besök då...

E glad att de faktiskt finns riktigt trevliga säljare, som inte bara e ute efter att "sälja" så mycket som de bara går...

I övrigt då så e typ ALLA roliga borta på kurser och konferanser, kvar blir lilla jag med alla buttriga gamla gubbar...

Aja.. jobbet suger mer än vanligt just nu... känner mig jäkligt osäker på detta!

Jaa kan andra klaga så kan jag oxå..

-Och jaaa jag har ögonen och öron öppna för andra jobb


_____________________________________


Sådär då va tid bokad för lite skönhet..

De gillas och de behövs

Yeey! :)

 

Nää nu ska jag gå och hämta posten som dock INTE är min arb uppgift

men men de skadar inte med lite kondition så..

Hihi..

 

Ta de lungt alla
vi ses

Tjing

Av Johanna - 8 februari 2010 14:55

Jag skulle bara vilja rabbla upp mängder men jag får inte ur mig ett skit..

De är så frustrerande!

Lätta på trycket lite för just precis nu så väller de över... om och om igen.

De känns som att jag e inne i en ond cirkel och kommer inte ur den hur jag än vrider och vänder på saker och ting..

Jag mår illa dagligen för att de finns så mycket ångest som måste ut på ett eller annat sätt men just nu så känns de som att de aldrig kommer komma ut

FAN!

Varför säger jag bara, VARFÖR?!  

Av Johanna - 6 februari 2010 20:03

har vart riktigt bra.... :)

vart inne i stan och spenderat lite igen..

idag kom jag hem med lite underkläder och godis...

men de bästa av allt, ett par sjuuuuuukt snygga CONVERSE - One star skor..

K.Ä.R.L.E.K

kan juh inte hjälpas lixom... men jag älskar skor och dessa har jag suktat efter lääänge... så idag kunde jag inte låta bli..

vill man ha nåt ja då får man juh lov att fixa de.. eller hur?.. ;)

 

Nää nu ska jag kolla på tv....

ahh melodifestivalen får de nog lov att bli.... dolph lungren juh... haha

nää men vafan ska man göra då.. bussarna hindrar juh en att göra saker här..

kääääs!

kanske dax att fixa ett körkort snart?!

äsch.. i morron blir de ut till ön iaf...

mys att komma hem igen och hälsa på mammi å pappi lite.. :)

 

vi ses!

Tjing

Av Johanna - 4 februari 2010 20:45

Shit va åren går..

Här om dagen fick jag ett brev i brevlådan...

-Härmed är du inbjuden på klassåterträff

Har precis suttit och loggat in och kollat vilka som mer e bjudna och vilka som kommer komma osv...

OJ.. ja va säger man... de e juh nästan pinsamt.. de va typ 5st som va med där från min klass...

Hoppas de ökar.. e juh typ 2 månader kvar innan sista anmälningsdagen var..så man får nog kolla då igen om man ska gå eller inte...

Men fatta.. de e 10 år sen jag sluta 9an... :)


Sen satt grabben och jag och prata lite igår kväll så kom vi in på att han fyllde år om typ 3 månader..

Shit.. samma där.. fan va åren går fort..

Han blir NIO ÅR!!!

vafan jag e juh bara barnet själv lixom kan jag tycka...

haha detta börjar koppla nu först när man ser hur stor han börjar bli!!..

innan har jag inte tänkt så mycke på de.. men som sagt.. nu e de en helt annan sak tycker jag...

Han börjar klara sig själv hemma osv..

vafan de va juh som igår han kom in till mig och hade målat ner hela kroppen med tursch penna, första dagen på dagis osv... helt otroligt!

*minns allt som igår*

Skulle jag få barn igen nu om några år så blir jag förstföderska på nytt.. haha


Bara att inse...

-> 16 år och gravid (hoppa av skolan)

-> 17 år och flytta hemifrån

-> 17-18 år och ut i arbetslivet och där har jag varit fast nu.. jag har kommit långt utan utb. måste jag säga.... halkat runt som på ett bananskal

Men om man säger allt som allt på alla dessa år så har jag knappt gått 6 månader utan arbete..

Jag blir fan stolt :)


nej nu vart de mycke minnen och känslor i kroppen...

för de finns faktiskt saker jag känner att jag inte lyckats med ännu..

men de kommer de oxå...

måste nog bara sluta ha så höga krav på mig själv först och inte försöka för mycke.. de e då saker skiter sig som mest tror jag...


aja....

jag e bulletproof som de sjunger dom där godingarna.. :)

http://www.youtube.com/watch?v=gj-rf43M_2Q


vi ses

Tjing

Av Johanna - 4 februari 2010 08:00

Men denna säsongen av Room Service...

shit omg asså

Vad e de för inredare de har lyckats få fram?!

Av de program jag sett denna gången så har jag skämts ögonen ur mig... de ser för räääkigt ut

Som igår tex... visst matsalen -Åkaj lixom men de andra rummet.. hade de vart mitt hem så hade jag börjat gråta, då inte några glädje tårar utan mer av att jag skulle bli förskräckt.. :)

-Prinsessan på ärten, yeah right!

Asså de jag mest undrar över är..... Blir offren verkligen nöjda, eller blå ljuger dom och fixar om de på sekunden efter att teamet är borta?!

Visst, de kanske gilla de, men detta va min åsikt och jag förstår def inte snyggheten i de där...

Jag har aldrig bojkottat Room Service innan men den här säsongen.. BIG YES YES!

 

Idag e de utb på nya växeln...

Yeey skit roligt.... NOT!

Men men bara bita sig i läppen och gå dit och se hyffsat glad ut iaf

Eller varför egentligen?!

Skit samma jag lär få gå dit iaf vare sig jag vill eller inte.. de e mitt jobb, så nåt direkt annat val har jag inte.


Äsch nu struntar vi i de och rycker upp oss med lite shysst musik tycker jag..
Morgonens hit:

http://www.youtube.com/watch?v=qPOd-XWlElA

Scooter - The sound above my hair

Haha kunde inte låta bli!!


Vi ses!

Tjing

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards