Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Direktlänk till inlägg 11 november 2012

121111

Av Johanna - 11 november 2012 17:53

har gått över en vecka sen jag skrev sist, har tappat detta med att blogga så det är löjligt åt de.

men samtidigt så känner jag att jag inte vill lägga ner den heller. kanske ska göra den till en bok ist så har ju iaf jag den kvar :) blir iofs många böcker då jag bloggat ett tag nu. sen juli 2008 bestämt. känns sjukt att gå tillbaka och läsa allt som va då... haha men samtidigt, utan detta hade man ju glömt hälften :)


annars så går dagarna fortare än vanligt, huset är bara 7 veckor bort, inflyttning i slutet av januari.. heeeeelt sjukt galet!!

de betyder även att jul är bara 6 veckor bort, av nån konstig anledning längtar jag lite till jul även fast jag inte riktigt fattat att de är så nära i tiden. och att jag inte är nån jul människa. men att bara få umgås med familjen är underbart.


i helgen skulle vi eg. ha firat svärfar med att ha gått på wallmans samt skulle jag gått med svärmor på fiskspa men iom att jag åkte på årets magsjuka i fredes så vart allt inställt.. så jävla typiskt.

men vi får ta de en annan gång helt enkelt.

så ja ni fattar ju säkert va jag har gjort i helgen... jo legat i denna förbannade soffa hela helgen... e så less på't men nu mår jag ju iaf bättre. så nåt positivt är det väl med att vila sig i form. :)


nej nu ska jag fortsätta lyssna på svensk sommarmusik, drömma mig bort och fortsätta titta på "vad blir det för mat" med ena ögat :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 10 mars 2014 13:19

japp längesen... men jag är nog inte direkt tillbaka bara för detta inlägget.. ville bara uppdatera er som fortfarande syns till h'r lite... 2013 - Hus 2014 - Bebis Ingen är lyckligare än jag ♥ ...

Av Johanna - 4 januari 2013 06:58

hus nu... helt sjukt faktiskt :) ca 8 timmar tog det för alla arbetare att sätta ihop vårt "lilla" slott :) Eller okej, de saknas pannor på taket och lite arbete inne i huset men om vi säger såhär då.. efter ca 8 timmar stog där ett hus som for...

Av Johanna - 27 december 2012 09:05

Här är jag uppe med tuppen.. tvättid. Skönt och ha det gjort... sen blir det väl till att åka till tomten och skotta snö... dock plusgrader idag så tungt lär det va. Men thats life :)   Jag har tyvärr inga direkta julklappar att skylta med.. ...

Av Johanna - 21 december 2012 08:46

Idag går vi på julledigt, herre'je va skönt de ska bli. Behöver de efter en tuff höst.. Men först ere julfest med jobbet ikväll.. trevligt värre :)   Passar även på att önska alla en riktig   GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR ♥   ...

Av Johanna - 17 december 2012 08:29

julafton om EN vecka... say whaaat?! Har inte nån koll i år känner jag, tiden bara rusar förbi. Hemma finns absolut nada julstämning, stakar och stjärnor är uppe och en provisorisk adventljusstake. Finns ingen ide att julpynta i år känner vi.. ...

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards