Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Direktlänk till inlägg 17 december 2012

one week

Av Johanna - 17 december 2012 08:29

julafton om EN vecka... say whaaat?!

Har inte nån koll i år känner jag, tiden bara rusar förbi.

Hemma finns absolut nada julstämning, stakar och stjärnor är uppe och en provisorisk adventljusstake.

Finns ingen ide att julpynta i år känner vi.. ska ju ändå flytta snart.

Sen e vi knappt hemma heller för den delen.

Tiden går åt på tomten & jobben våra.


Men igår va vi iaf i stan och handla julklappar.. tror jag fått ihop till alla nu.

Eller nej.. några som ska klickas hem från nätet oxå. men överlag klar.

Skönt.


Ja ni.. vart tar tiden vägen?!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 10 mars 2014 13:19

japp längesen... men jag är nog inte direkt tillbaka bara för detta inlägget.. ville bara uppdatera er som fortfarande syns till h'r lite... 2013 - Hus 2014 - Bebis Ingen är lyckligare än jag ♥ ...

Av Johanna - 4 januari 2013 06:58

hus nu... helt sjukt faktiskt :) ca 8 timmar tog det för alla arbetare att sätta ihop vårt "lilla" slott :) Eller okej, de saknas pannor på taket och lite arbete inne i huset men om vi säger såhär då.. efter ca 8 timmar stog där ett hus som for...

Av Johanna - 27 december 2012 09:05

Här är jag uppe med tuppen.. tvättid. Skönt och ha det gjort... sen blir det väl till att åka till tomten och skotta snö... dock plusgrader idag så tungt lär det va. Men thats life :)   Jag har tyvärr inga direkta julklappar att skylta med.. ...

Av Johanna - 21 december 2012 08:46

Idag går vi på julledigt, herre'je va skönt de ska bli. Behöver de efter en tuff höst.. Men först ere julfest med jobbet ikväll.. trevligt värre :)   Passar även på att önska alla en riktig   GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR ♥   ...

Av Johanna - 14 december 2012 08:17

  De här är nog det gulligaste jag sett på länge.. fy fan så underbar liten kille ♥ ...

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Skapa flashcards