Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2012

Upp och hoppa

Av Johanna - 6 oktober 2012 09:49

Man ligger här i sängen som nån potatispåse... fast rätt skönt faktiskt :)

Har sorterat massa bilder på datan, rätt trökigt men rätt skönt när det är gjort.. som med allt annat som oxå är tråkigt ;)

Men bör kanske gå upp och duscha lite strax för att sen möta upp mamsen för gå en vända på marknaden och se om man hittar nå fynd.. eller mest marknadsgodis kanske.. höhö

ser ut som att solen lyser där bakom den mörka gardinen och de klagar vi inte över, nej nej

Ikväll blir de lite förkrök här sen drar vi ut ett gäng och roar oss, de ser jag fram emot :)


Va iväg och shoppa lite igår... leta efter ett par boots, men jag har en bild i huvudet hur jag vill att de ska se ut men hittar man just "de där" bootsen sen då, NEJ just precis, men jag hittade ett par enklare och sen va jag iväg och köpte lite grejer, så nu ska jag pimpa mina boots själv... hihi den roolii :)

kreativ känsla är välkommen.... :)


nej duschen va de.. ha de fint vänner!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 10 mars 2014 13:19

japp längesen... men jag är nog inte direkt tillbaka bara för detta inlägget.. ville bara uppdatera er som fortfarande syns till h'r lite... 2013 - Hus 2014 - Bebis Ingen är lyckligare än jag ♥ ...

Av Johanna - 4 januari 2013 06:58

hus nu... helt sjukt faktiskt :) ca 8 timmar tog det för alla arbetare att sätta ihop vårt "lilla" slott :) Eller okej, de saknas pannor på taket och lite arbete inne i huset men om vi säger såhär då.. efter ca 8 timmar stog där ett hus som for...

Av Johanna - 27 december 2012 09:05

Här är jag uppe med tuppen.. tvättid. Skönt och ha det gjort... sen blir det väl till att åka till tomten och skotta snö... dock plusgrader idag så tungt lär det va. Men thats life :)   Jag har tyvärr inga direkta julklappar att skylta med.. ...

Av Johanna - 21 december 2012 08:46

Idag går vi på julledigt, herre'je va skönt de ska bli. Behöver de efter en tuff höst.. Men först ere julfest med jobbet ikväll.. trevligt värre :)   Passar även på att önska alla en riktig   GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR ♥   ...

Av Johanna - 17 december 2012 08:29

julafton om EN vecka... say whaaat?! Har inte nån koll i år känner jag, tiden bara rusar förbi. Hemma finns absolut nada julstämning, stakar och stjärnor är uppe och en provisorisk adventljusstake. Finns ingen ide att julpynta i år känner vi.. ...

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards