Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Direktlänk till inlägg 31 maj 2012

Mitt föredetta hem

Av Johanna - 31 maj 2012 15:28

som nu för tiden är mitt OCH bejbiis hem, helt underbart... MEN just nu, Ah jag blir galen.. De är grejer ÖVERALLT och värre lär de bli nu när bejbii sålt sin lya och den ska typ vara tom på ett naffs helt plötsligt...

Vi som har haft så god tid på oss, men ändå så står man där i sista stund och sliter i grejerna.

Blocket används flitigt av oss just nu, iväg med skiten bara! :)

Även tippen är en fin vän. Varför ska man samla på sig så mycke skit?! de e ju helt galet.

Men de stora problemet är nu.... VART ska vi göra av allt?!

Jo jag lovar, jag har allt fått offra en hel del saker jag oxå.

Att komma hem ska ju vara en lugn känsla.. men nu när jag kliver innanför dörren vill jag bara gå ut igen. Jag mår sååå sjuuukt dåligt av att ha de stökigt.

Aja.. de löser sig väl med tiden.. man kan ju göra som bejbii gör oxå.. slänga in allt sen åka och göra nåt annat roligt hihi ;)

Nu är iaf kontraktet skickat.. och jag kan väl ge er en liten hint, de ska upp nåt enormt stort och dyrt på denna plats..

Men jag e så glad över de så jag typ dör :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 10 mars 2014 13:19

japp längesen... men jag är nog inte direkt tillbaka bara för detta inlägget.. ville bara uppdatera er som fortfarande syns till h'r lite... 2013 - Hus 2014 - Bebis Ingen är lyckligare än jag ♥ ...

Av Johanna - 4 januari 2013 06:58

hus nu... helt sjukt faktiskt :) ca 8 timmar tog det för alla arbetare att sätta ihop vårt "lilla" slott :) Eller okej, de saknas pannor på taket och lite arbete inne i huset men om vi säger såhär då.. efter ca 8 timmar stog där ett hus som for...

Av Johanna - 27 december 2012 09:05

Här är jag uppe med tuppen.. tvättid. Skönt och ha det gjort... sen blir det väl till att åka till tomten och skotta snö... dock plusgrader idag så tungt lär det va. Men thats life :)   Jag har tyvärr inga direkta julklappar att skylta med.. ...

Av Johanna - 21 december 2012 08:46

Idag går vi på julledigt, herre'je va skönt de ska bli. Behöver de efter en tuff höst.. Men först ere julfest med jobbet ikväll.. trevligt värre :)   Passar även på att önska alla en riktig   GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR ♥   ...

Av Johanna - 17 december 2012 08:29

julafton om EN vecka... say whaaat?! Har inte nån koll i år känner jag, tiden bara rusar förbi. Hemma finns absolut nada julstämning, stakar och stjärnor är uppe och en provisorisk adventljusstake. Finns ingen ide att julpynta i år känner vi.. ...

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards