Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under februari 2011

Av Johanna - 13 februari 2011 18:50


just nu e de miljoners olika känslor i kroppen och de känns totalt värdelöst att vara själv... :( grabben åkte just till sin pappa efter att ha legat på soffan hela dagen och haft grym huvudvärk.. tom så tårarna kom stundvis...

stackars mammas lilla älskling



It's a little bit funny This feeling inside.

I'm not one of those who can Easily hide.


I don't have much money But boy if I did
I'd buy a big house where We both could live.


So excuse me forgetting But these things I do.
See I've forgotten if They're green or they're blue


Anyway the thing is... What I really mean...
Yours are the sweetest eyes I've ever seen

Av Johanna - 13 februari 2011 09:50

börjar med att säga TACK till M för sällskapet..

de va riktigt uppskattat och roligt

de slog FORMEX nästan alla gånger av 10...

och samma helg nästa år är redan inbokad i kalendern, va så säkra!


nu kommer några av mina favvoriter i bild...

 

        

 

         


I    design

Av Johanna - 11 februari 2011 11:40

ner som en pannkaka....


lunchen fick stå kvar i kylen då jag ist tog mig en promenad i solen o blåsten

tvungen att rensa mina tankar...

och de jag kom fram till var att de bästa man kan göra tydligen är att hålla käften

aldrig ifrågasätta aldrig tycka... men tyvärr, de kommer aldrig hända!

Just nu e jag jävligt osäker på mycke och de här gör inte saken bättre...

Av Johanna - 11 februari 2011 07:14

och jobbigaste promenad ner till jobbet...

oplogad väg.. 2dm snö, sjuk (och då menar jag SJUK) motvind typ storm!

ist för 7 min från dörr till stämpelklocka tog de nog 3 dubbelt så lång tid kändes de som...

samt tvungen att skotta bort en halv meter snö utanför dörren först

pjuh

tur man har börjat träna så man inte dör på kuppen ;)

Av Johanna - 10 februari 2011 10:38


All the things we lost will teach us see the pretty things in life

Av Johanna - 9 februari 2011 17:27



 mitt i all tvättstök så känner jag                        

              SAKNAD...    

 
Av Johanna - 9 februari 2011 09:50

har blivit morgon trött

*gäääsp*

Av Johanna - 8 februari 2011 07:32

 

 

och jag med den

 

             

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards