Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under februari 2011

Av Johanna - 20 februari 2011 11:31


Two weeks in a Virginia jail
For my lover, for my lover
Twenty thousand dollar bail
For my lover, for my lover

And everybody thinks
That I'm the fool
But they don't get
Any love from you
Av Johanna - 17 februari 2011 21:51

Jag är så stolt över mig själv... :)Även fast jag va så sjuk deppig innan träningen så palla jag lyfta mitt feta ur soffanOch jag palla klä på mig träningskläderna,jag palla gå ut i kylan och gå de 10 minutrarna som är och jag palla mig igenom ett otroligt roligt 1timmes pass... :)Yeey till mig säger jag bara!!Nu blir de till att fälla ner ögonlocken för att sova några timmar för att orka palla sig igenom en dag på jobbet med utbildning heeeela dagen.. God natt

Av Johanna - 17 februari 2011 18:25


I’ve been looking in the mirror for so long.
That I’ve come to believe my souls on the other side.
Oh the little pieces falling, shatter.
Shards of me,
To sharp to put back together.
To small to matter,
But big enough to cut me into so many little pieces

_______________________


Mår sådär... men vi alla har väl våra bakslag.. ?!

träna senare så då kan jag låta tankarna blockeras en stund

Av Johanna - 17 februari 2011 10:18

 

De finns dom som är bra och de finns dom som är bättre

men sen finns de dom som är bäst

och jag är sååå glad att jag har just er, de absolut bästa omkring mig

 

Tack för igår och tack för den fiin fiiiiina presenten

I löv it!

and you know it... :)

 

Av Johanna - 16 februari 2011 18:15

  


ni kan ju bortse från mitt "påklistrade" fejk leende.. ;)

 

nu blir de till att slänga ifrån sig datan och invänta middagsgäst..

sånt glädjer mig till fullo

pasta & kyckling

mums!

Av Johanna - 16 februari 2011 17:51


I'll give a little bit of my love to you

Sofias änglar... åhå säger jag bara.. inget öga torrt, underbart program

 

Roger Hodgson - Give A little bit

Av Johanna - 14 februari 2011 13:31


alla som behöver veta vet vart mina tankar går idag

dom går till dig...


  

så.. till er andra.. ta hand om varandra och ha en underbar

alla  's  dag

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards