Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

må bra?

Av Johanna - 17 januari 2011 10:09

tänk om man bara fick må bra för en dag.. slippa ha ont eller gå runt med hjärtklappning en hel dag...

de suger juh mer än va en dammsugare suger på full effekt...

ja jag vet jag e jäkligt negativ i detta inlägg men just nu e jag så förbannat ur less på de mesta..

(jag hoppas EN viss person kan läsa mellan raderna här och inte ta åt sig av detta)

 jag vill bara vara ledig dra härifrån och skita i allt som har med jobb eller vardagsliv att göra....

tyvärr får jag vänta med de ett tag till... men jag räknar dagarna innerligt.

jag hade en livsgnista för 2 veckor sen, tyckte allt kändes så himla bra osv...

men efter förra veckans besked så försvann en stor del av den gnistan...

och jag blir bara så less på folk som säger att "de löser sig".. va inte orolig osv..  lätt för er och säga när ni inte sitter i just min sitts....

ni kan lika bra hålla käften enligt mig!

en kram räcker otroligt bra eller bara en enkel omtanke..

(räknar inte med att få detta alla gånger)

men säger heller inte att jag vill att ni ska tycka synd om mig för de e de värsta jag vet när folk gör... åh pluttinutt hit och pluttinutt dit..

jag vill bara lätta på mitt tryck som framhäver denna hjärtklappning..

känns som jag inte kan vräka ur mig detta på vem som helst här på jobbet nämligen..

finns heller lixom ingen anledning...

därför hamnar de här!

och just idag kommer jag nog vara den falskaste människan här...

ljuga folk rakt upp i ansiktet och säga att allt är så himla bra...


jag e så otroligt duktig på de..

borde nästan få en guldstjärna för dagens största lögn!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 10 mars 2014 13:19

japp längesen... men jag är nog inte direkt tillbaka bara för detta inlägget.. ville bara uppdatera er som fortfarande syns till h'r lite... 2013 - Hus 2014 - Bebis Ingen är lyckligare än jag ♥ ...

Av Johanna - 4 januari 2013 06:58

hus nu... helt sjukt faktiskt :) ca 8 timmar tog det för alla arbetare att sätta ihop vårt "lilla" slott :) Eller okej, de saknas pannor på taket och lite arbete inne i huset men om vi säger såhär då.. efter ca 8 timmar stog där ett hus som for...

Av Johanna - 27 december 2012 09:05

Här är jag uppe med tuppen.. tvättid. Skönt och ha det gjort... sen blir det väl till att åka till tomten och skotta snö... dock plusgrader idag så tungt lär det va. Men thats life :)   Jag har tyvärr inga direkta julklappar att skylta med.. ...

Av Johanna - 21 december 2012 08:46

Idag går vi på julledigt, herre'je va skönt de ska bli. Behöver de efter en tuff höst.. Men först ere julfest med jobbet ikväll.. trevligt värre :)   Passar även på att önska alla en riktig   GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR ♥   ...

Av Johanna - 17 december 2012 08:29

julafton om EN vecka... say whaaat?! Har inte nån koll i år känner jag, tiden bara rusar förbi. Hemma finns absolut nada julstämning, stakar och stjärnor är uppe och en provisorisk adventljusstake. Finns ingen ide att julpynta i år känner vi.. ...

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards