Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2010

hope u r pleased

Av Johanna - 27 oktober 2010 07:21

Nöjd?!

nä inte ett dugg

varför ska jag?!

_________________________________


i övrigt så e allt bara bra... längtar till saker så jag håller på att gå av just nu..

att få lämna detta för en stund och få lite miljö ombyte

gytt!... :)

förövrigt hämta jag ut mitt efterlängtade paket igår...

så på 2 dagar har jag införskaffat 3 par skor/stövlar, ja ni får se de som galet om ni vill men jag älskar de... :)

och de jag fick hem igår va överförväntan totalt klockrena

sen i måndes då så köpte jag ett par andra som jag länge letat efter, perfekta att ha nu.. :)

fick även med mig en klocka i stål hem i måndes.

sen massa annat smått o gott... lite till kommande jul faktiskt...

dra på trissers va.. ;)

nää så länge de gäller adventljusstaken så kan jag inte låta bli..


jobbet suger ju fortf. p*** kan jag säga.. men de finns anledningar till de me.

idag vankas smörgåstårta.. de kan juh sitta fint. 

dock e ju sällskapet sådär..

asså ni får ursäkta men jag lider av lite skrivtorka just nu

vet inte va jag ska skriva riktigt...

men kan passa på att säga

TACK till 3 st otroligt fina människor... vad vore världen utan er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 10 mars 2014 13:19

japp längesen... men jag är nog inte direkt tillbaka bara för detta inlägget.. ville bara uppdatera er som fortfarande syns till h'r lite... 2013 - Hus 2014 - Bebis Ingen är lyckligare än jag ♥ ...

Av Johanna - 4 januari 2013 06:58

hus nu... helt sjukt faktiskt :) ca 8 timmar tog det för alla arbetare att sätta ihop vårt "lilla" slott :) Eller okej, de saknas pannor på taket och lite arbete inne i huset men om vi säger såhär då.. efter ca 8 timmar stog där ett hus som for...

Av Johanna - 27 december 2012 09:05

Här är jag uppe med tuppen.. tvättid. Skönt och ha det gjort... sen blir det väl till att åka till tomten och skotta snö... dock plusgrader idag så tungt lär det va. Men thats life :)   Jag har tyvärr inga direkta julklappar att skylta med.. ...

Av Johanna - 21 december 2012 08:46

Idag går vi på julledigt, herre'je va skönt de ska bli. Behöver de efter en tuff höst.. Men först ere julfest med jobbet ikväll.. trevligt värre :)   Passar även på att önska alla en riktig   GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR ♥   ...

Av Johanna - 17 december 2012 08:29

julafton om EN vecka... say whaaat?! Har inte nån koll i år känner jag, tiden bara rusar förbi. Hemma finns absolut nada julstämning, stakar och stjärnor är uppe och en provisorisk adventljusstake. Finns ingen ide att julpynta i år känner vi.. ...

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards