Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Direktlänk till inlägg 30 juli 2010

KING fredag

Av Johanna - 30 juli 2010 15:50

ujuj vad tiden går fort.... redan freda på semester vecka nr2

gytt att ha en vecka kvar.. och troligen den bästa oxå.. :)

Kommer upp en härlig vän från skövde på torsda.. och sen ere party party till hmm va säger vi A?!.... sönda morron?! :)

nää men näst intill iaf.. vi kommer ha de ball, vare sig de regnar och blåser eller solen skiner som aldrig förr.. ihop med mig och mina andra vänner här så blir

V. 31 kanon...

och som jag sa igår till dig "D.K" så vill jag se att du oxå dyker upp här nästa vecka.. ;)

aja skit i de nu.. de e nästa vecka de och nu e nu.. :)

 

*******

 

har haft de bra några dagar här.. grabben dök upp i onsdes em...

då mös vi ihop oss i soffan med en skål popcorn och gömde oss under filten

Mycke mys juh!.. :)

 

i går va jag på shopping runda ihop med mamsen & syster..

de va trevligt de me.. perfekt väder att göra sånt i... och nä jag hitta inte ett skit att ta hem....

tror ni på de eller?!

nää.. just, klart jag hitta prylar att ta hem.. sjukt vore de annars..

de vart allt de ena efter de andra och grabben fick sig lite nytt oxå..

mycke nöjd med saker från topp till tå :)

stannade även och köpte lite material till att göra mina tavlor så kanske börjar med de i kväll.... *spännande*

i övrigt igår så färga jag nog bara "under"håret en sväng,

sen va de bara slö framför datan

 

idag satte jag mig på hojen och hojja ut till mamma och satte mig där framför symaskinen... något stolt att ändå kunna sy de prylar jag behöver...

köpte mig ett sjuuuukt snyggt tyg här om dagen me som fick agera kuddöverdrag i soffan...

mycke nöjd med de oxå

allt har sina framsteg här, de går sakta men jäkligt säkert och de e så gytt att se hur min inredning bara växer fram.. :)

 

nää nu ska jag ta och fixa lite att äta till mig och grabben.. OM han kommer hem snart igen vill säga, här flackas de och far fram å tebax mellan kusiner och vänner.. så kul och se att han lever pojken min.. :)

sen lär jag få åka till konsum och ragga kartonger till dop presenterna... de e juh i morron.. dax att ringa pullan kanske?!..

 

ha de bra alla..

puss på er

tjing

 

här nedan en:

sjuuukt bra låt

 

Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 10 mars 2014 13:19

japp längesen... men jag är nog inte direkt tillbaka bara för detta inlägget.. ville bara uppdatera er som fortfarande syns till h'r lite... 2013 - Hus 2014 - Bebis Ingen är lyckligare än jag ♥ ...

Av Johanna - 4 januari 2013 06:58

hus nu... helt sjukt faktiskt :) ca 8 timmar tog det för alla arbetare att sätta ihop vårt "lilla" slott :) Eller okej, de saknas pannor på taket och lite arbete inne i huset men om vi säger såhär då.. efter ca 8 timmar stog där ett hus som for...

Av Johanna - 27 december 2012 09:05

Här är jag uppe med tuppen.. tvättid. Skönt och ha det gjort... sen blir det väl till att åka till tomten och skotta snö... dock plusgrader idag så tungt lär det va. Men thats life :)   Jag har tyvärr inga direkta julklappar att skylta med.. ...

Av Johanna - 21 december 2012 08:46

Idag går vi på julledigt, herre'je va skönt de ska bli. Behöver de efter en tuff höst.. Men först ere julfest med jobbet ikväll.. trevligt värre :)   Passar även på att önska alla en riktig   GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR ♥   ...

Av Johanna - 17 december 2012 08:29

julafton om EN vecka... say whaaat?! Har inte nån koll i år känner jag, tiden bara rusar förbi. Hemma finns absolut nada julstämning, stakar och stjärnor är uppe och en provisorisk adventljusstake. Finns ingen ide att julpynta i år känner vi.. ...

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards