Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Direktlänk till inlägg 24 juli 2010

fett blev FETT

Av Johanna - 24 juli 2010 16:02

...och hett för vissa, beror helt på hur man ser de... ;)

aningen hett under en filt eller två och en aning hett om rumpan för kusin min..

(sin fulla sambo och hon ramla i bastun och ramla med rumpan mot bastuagregatet)..

bara aningens ont möjligen!

 

******

 

Uppslutningen vart kanon ute på Jakobsaskäret, runt en 20-25 pers kanske?!

och dagen/kvällen/natten gav mig ett X antal härliga skratt och underbara minnen :)

kom från bastun runt 04.00 i morse efter att jag och en till vandra därifrån sist av alla typ.. haha sikken promenad hem eller hem och hem... till ett tält som stod där och vänta med en något onykter person där inne som vägrade flytta på sig... men efter några buffningar och svordommar så maka han på sig och jag kunde i lugn och ro byta om till torra kläder och krypa ner i min sovsäck och sova ett par timmar :)

jaa jag vet inte vad jag ska säga mer lixom.. ni måste nog uppleva detta själva om ni ska kunna förstå härligheten i detta..:)

men jag har iaf kommit på en sak..

jag e ABSOLUT ingen friluftsmänniska... haha... men okej de va kul

men tält ... nej tack! nästan jag hellre hade joinat de som låg på det jääääätte stooora liggunderlaget (ådå menar jag JÄTTE stort) under bar himmel.. :)

men i övrigt så bjöd kvällen på följande

-water-slide utan dess like... haha.. dvs byggplast från en klippa rakt ut i vattnet

-wakeboard

-grillning med Riktigt god mat, tack kocken.. :)

-musik från 3 bilbatterin och 3 baslådor.. dvs asgrymt ljud

-dans

-promenad i den jätte mörka skogen som ledde oss typ vilse, med ena armen full med ved och den andra handen upptagen med ett glas vin.. brutna fötter nej inte ett dugg!

-bastu och näck (för vissa)-bad i 12-13gradigt vatten... burr säger jag!

-promenad genom dy som stänkte något över hela mig.. haha

-och sist men inte minst.. redig fylla för vissa.. ;)

riktigt jäkla kul... ujuj.. brakfest.. Bara förnamnet!

 

******

 

ikväll kanske de blir grillfest eller nåt sånt trevligt...

vinflaskan anlände för en liten stund sen iaf :)

vi får se vad jag pallar efter en lååång natt och lite sömn

ha de bra alla...

bjussar på nån bild från gårdagen, de jag har på mobilen

ska försöka få tag i bilderna som i övrigt togs under kvällen..

 

                

"rädda kudden, död eller levande"... haha


bjussar på en låt oxå, som passar en aning iaf..

Bryan Adams - Summer Of '69


Oh when I lock back now
That was seemes to last forever
And if I had the choice
Ya - I'd always wanna be there
Those were the best days of my life...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 10 mars 2014 13:19

japp längesen... men jag är nog inte direkt tillbaka bara för detta inlägget.. ville bara uppdatera er som fortfarande syns till h'r lite... 2013 - Hus 2014 - Bebis Ingen är lyckligare än jag ♥ ...

Av Johanna - 4 januari 2013 06:58

hus nu... helt sjukt faktiskt :) ca 8 timmar tog det för alla arbetare att sätta ihop vårt "lilla" slott :) Eller okej, de saknas pannor på taket och lite arbete inne i huset men om vi säger såhär då.. efter ca 8 timmar stog där ett hus som for...

Av Johanna - 27 december 2012 09:05

Här är jag uppe med tuppen.. tvättid. Skönt och ha det gjort... sen blir det väl till att åka till tomten och skotta snö... dock plusgrader idag så tungt lär det va. Men thats life :)   Jag har tyvärr inga direkta julklappar att skylta med.. ...

Av Johanna - 21 december 2012 08:46

Idag går vi på julledigt, herre'je va skönt de ska bli. Behöver de efter en tuff höst.. Men först ere julfest med jobbet ikväll.. trevligt värre :)   Passar även på att önska alla en riktig   GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR ♥   ...

Av Johanna - 17 december 2012 08:29

julafton om EN vecka... say whaaat?! Har inte nån koll i år känner jag, tiden bara rusar förbi. Hemma finns absolut nada julstämning, stakar och stjärnor är uppe och en provisorisk adventljusstake. Finns ingen ide att julpynta i år känner vi.. ...

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards