Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Direktlänk till inlägg 19 juli 2010

laughing out loud

Av Johanna - 19 juli 2010 09:26


Jag vill börja med att tacka ett flertal människor för att ni gjort denna helg till en av mina roligaste i hela mitt liv...

Jag har verkligen firat in semestern på bästa tänkbara sätt!


Fredagen bar de ut på sjön direkt efter jobb och de va BARA skratt, dans i båten med volym på ett X antal höga db :)

tror de flesta fick höra vad vi hade att spela och de flesta fick se mig dansa..

väl ute på torsholmen så vankades fest, och lite surt kändes de allt att lämna den tidigt för att följa upp daten som väntades på hemma plan... haha

men hamnade på en ballkong ist med en drink i handen och en otrolig vy för att se solen försvinna ner i vattnet... nog bland de finaste jag sett.

gick sen för att få i mig middag kl sent på natten nästan,

men pizzan satt fint i magen iaf.. :)

 

Lördagen börja segt men mötte upp några vänner och tog en glass sen skulle de ta en öl så då gick jag och handla till middagen jag skulle fixa till W och mig senare...

kl 17 ca så va festen igång här hemma med vin, tjejsnack och skratt

MYCKE trevligt..

gick ner och "lekte" drink-h***r och drack skumpa med underbara vänner

sen gick vi för att skaka rumpan under en del svettiga droppar och en hel del öl/drinkar över sig.. haha man va juh skit stadig på bena.. lovar! :)

sen bar de tillbaka till först nämnda ställe för lite mer socker/sprit drinkar.. yeey

sen kom vakten och bad oss att lyfta våra små rumpor och kila vidare..

OJ va snabbt kvällen gick.. men Fy Fasiken vilken rolig kväll

totalt minnesvärd!

och tack pullan för kvällen

Love you   

 

Söndagen va de huvudvärk i mängder för min del.. ujuj

men den släppte efter lite pizza och en stor kall cola i magen :)

sen gick vi hem till mig ett gäng och drack öl och spela kubb/crocket

"tror jag de va?".. :)

grilla korv och hade jäkligt bra helt enkel.. perfekt bakfylle dag

 

Slut summa av detta: en überbra helg!


******


nu är nog tvätten klar och den ska hängas sen ska jag packa ihop väskan för att åka ut till mamma för lite sol och bad

ha de så bra

puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 10 mars 2014 13:19

japp längesen... men jag är nog inte direkt tillbaka bara för detta inlägget.. ville bara uppdatera er som fortfarande syns till h'r lite... 2013 - Hus 2014 - Bebis Ingen är lyckligare än jag ♥ ...

Av Johanna - 4 januari 2013 06:58

hus nu... helt sjukt faktiskt :) ca 8 timmar tog det för alla arbetare att sätta ihop vårt "lilla" slott :) Eller okej, de saknas pannor på taket och lite arbete inne i huset men om vi säger såhär då.. efter ca 8 timmar stog där ett hus som for...

Av Johanna - 27 december 2012 09:05

Här är jag uppe med tuppen.. tvättid. Skönt och ha det gjort... sen blir det väl till att åka till tomten och skotta snö... dock plusgrader idag så tungt lär det va. Men thats life :)   Jag har tyvärr inga direkta julklappar att skylta med.. ...

Av Johanna - 21 december 2012 08:46

Idag går vi på julledigt, herre'je va skönt de ska bli. Behöver de efter en tuff höst.. Men först ere julfest med jobbet ikväll.. trevligt värre :)   Passar även på att önska alla en riktig   GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR ♥   ...

Av Johanna - 17 december 2012 08:29

julafton om EN vecka... say whaaat?! Har inte nån koll i år känner jag, tiden bara rusar förbi. Hemma finns absolut nada julstämning, stakar och stjärnor är uppe och en provisorisk adventljusstake. Finns ingen ide att julpynta i år känner vi.. ...

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards