Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Direktlänk till inlägg 15 juli 2010

kvällens inlägg...

Av Johanna - 15 juli 2010 21:00

sitter i soffan men några brio's i handen... de smakar yammii..

godisråtta som man e :)

idag har de vart en soft dag på jobbet även fast jag höll på och inventera i stortsett hela tiden... men mellan varven blev de en del slö surf.. och med de menar jag att jag har haft tid på mig att bestämma mig...

jag ska köpa mig en ny mobil.. de står mellan 3st.. eller eg mer mellan 2.

hmm.. svårt val eller ett självklart val?!...

i mina ögon handlar de så mycke om design... men kanske får släppa de och gå efter kvalite ist denna gången..

men iaf, ska försöka ta mig in till stan nu nån dag och fixa de..

yeey!

 

******

 

tog båten in till hamnen idag för lunch... de e juh så under sommaren då e de lunch ute varje dag.. de e nice faktiskt speciellt när vädret är så himla bra som de e nu.. ser ut att hålla i sig några dagar till och de hoppas jag banne mej då jag går på semester I MORGON

ni kan inte ens ana hur skönt de känns...

så som jag har haft de under de senaste halvåret på jobbet så e verkligen semestern väldigt välkommen

 

******

 

igår fick jag massa bra saker gjorda..

städa medan maskinerna med tvätt snurra

sen dök familjen upp här på kvällningen med verktygslådan i högsta hugg..

så nu har jag lampa över matbordet, el till micron, en klocka på väggen i hallen och jag e super nöjd och jag har världens bästaste pappa som villigt hjälper mig med sådanna saker.. :)

sen vart de fika ute i skuggan och mys med lille bebisen.. han e såå go.. mosters lilla gullunge.. hihi

 

******

 

har väl eg inte så mycke mer och skriva.. så inlägget blir sjukt onödigt.. men aja så e de ibland...

så de e bäst att jag avslutra nu och fortsätter med mitt soff häng ett tag till tills ögonlocken inte pallar mer..

men först ska jag kolla när mina kläder som jag beställde härom dagen kan tänkas dyka upp... jag vill ha de nuuu juh.. :)

sov gott alla

tjing!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 10 mars 2014 13:19

japp längesen... men jag är nog inte direkt tillbaka bara för detta inlägget.. ville bara uppdatera er som fortfarande syns till h'r lite... 2013 - Hus 2014 - Bebis Ingen är lyckligare än jag ♥ ...

Av Johanna - 4 januari 2013 06:58

hus nu... helt sjukt faktiskt :) ca 8 timmar tog det för alla arbetare att sätta ihop vårt "lilla" slott :) Eller okej, de saknas pannor på taket och lite arbete inne i huset men om vi säger såhär då.. efter ca 8 timmar stog där ett hus som for...

Av Johanna - 27 december 2012 09:05

Här är jag uppe med tuppen.. tvättid. Skönt och ha det gjort... sen blir det väl till att åka till tomten och skotta snö... dock plusgrader idag så tungt lär det va. Men thats life :)   Jag har tyvärr inga direkta julklappar att skylta med.. ...

Av Johanna - 21 december 2012 08:46

Idag går vi på julledigt, herre'je va skönt de ska bli. Behöver de efter en tuff höst.. Men först ere julfest med jobbet ikväll.. trevligt värre :)   Passar även på att önska alla en riktig   GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR ♥   ...

Av Johanna - 17 december 2012 08:29

julafton om EN vecka... say whaaat?! Har inte nån koll i år känner jag, tiden bara rusar förbi. Hemma finns absolut nada julstämning, stakar och stjärnor är uppe och en provisorisk adventljusstake. Finns ingen ide att julpynta i år känner vi.. ...

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards