Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Direktlänk till inlägg 10 juni 2010

Spa weekend

Av Johanna - 10 juni 2010 10:15

Solen skiner ute och jag känner mig hyffsat pigg och glad idag.. :)

samtidigt som de blandas med andra känslor men de måste jag peta åt sidan.. har inte tid me de..

förkylningen sitter kvar ÄN oxå... och de tycker jag e mega trist för jag vill åka och hälsa på min syster och gosa med den lille killen... har juh inte kunnat göra de än pga massa snuva.. har bara skymtat han nere i vagnen.. den lilla go biten.. :)

 

Läste ett bra shysst mail nyss oxå ang en helg uppe i Dalarna (?) i sommar....

-Nu är våra SPA behandlingar bokade

Känns Något lyxigt :)


Sommarkur 50min  (freda)

Lyxig återfuktande kroppsinpackning med aloe vera, mineralrika algextrakter och lugnande lavendel.
Vi börjar med en saltskrubb med eukalyptus som rengör på djupet och tar bort torr hud, därefter sveps du in i inpackningen.
Under inpackningen görs en  ansiktskur med en alg gelmask som är fuktighetsgivande och lugnande.
Inkluderar hårbotten och nackmassage samt fotmassage.


Klassisk Europeisk Ansiktsbehandling 50min  (Lörda)

En klassisk behandling för alla hudtyper som inleds med en grundlig rengöring och hudanalys och inkluderar peeling, portömning vid behov, ansiktsmassage, ansiktsmask och avslutande crème.


Klassisk muskelmassage 20min  (Sönda)

Djup muskelmassage med en stimulerande crème med rosmarin och mentol.


Mammas 60års present från pappa och

även en lite present till oss andra me...

(jag, syster & bror mins sambo)

Min pappa e den bästaste..   

__________________________________

 

Annars så va jag in till stan igår och köpte ett helt set med grejer till grabbens fotbollsskola... dvs skor, skydd och strumpor.. fick en boll på köpet oxå.. de va juh shysst.. :) yeey!

Sen vart de IKEA och lite prylar till lghen... för på lörda går de stora lasset!..

Väldigt blandade känslor men de blir nog bra...

Bara man får komma in i lghen och får lite semester så.. hoppas stenhårt på

V.29-31 då de resterande två veckorna kan vara bra att ha i höst.. :)

I morron blir de ledig förmidda iaf då grabben har skolavslutning.. verkar dock inte som vädret kommer bli så lyckat men men.. regnet måste juh ner men synd att de skulle komma just i morron, men what to do?!

Nä vet inte va jag ska skriva mer.. Vi ses!

 

 

Ha de så bra alla..

Tjing

 

Dagens låt:

K'naan - Wavín flag

http://www.youtube.com/watch?v=0rt6rIIW73s

Skön sådan!

http://www.youtube.com/watch?v=Nwviap3U3MY

Official FIFA World Cup 2010

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 10 mars 2014 13:19

japp längesen... men jag är nog inte direkt tillbaka bara för detta inlägget.. ville bara uppdatera er som fortfarande syns till h'r lite... 2013 - Hus 2014 - Bebis Ingen är lyckligare än jag ♥ ...

Av Johanna - 4 januari 2013 06:58

hus nu... helt sjukt faktiskt :) ca 8 timmar tog det för alla arbetare att sätta ihop vårt "lilla" slott :) Eller okej, de saknas pannor på taket och lite arbete inne i huset men om vi säger såhär då.. efter ca 8 timmar stog där ett hus som for...

Av Johanna - 27 december 2012 09:05

Här är jag uppe med tuppen.. tvättid. Skönt och ha det gjort... sen blir det väl till att åka till tomten och skotta snö... dock plusgrader idag så tungt lär det va. Men thats life :)   Jag har tyvärr inga direkta julklappar att skylta med.. ...

Av Johanna - 21 december 2012 08:46

Idag går vi på julledigt, herre'je va skönt de ska bli. Behöver de efter en tuff höst.. Men först ere julfest med jobbet ikväll.. trevligt värre :)   Passar även på att önska alla en riktig   GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR ♥   ...

Av Johanna - 17 december 2012 08:29

julafton om EN vecka... say whaaat?! Har inte nån koll i år känner jag, tiden bara rusar förbi. Hemma finns absolut nada julstämning, stakar och stjärnor är uppe och en provisorisk adventljusstake. Finns ingen ide att julpynta i år känner vi.. ...

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards