Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under maj 2010

...

Av Johanna - 4 maj 2010 14:53

det känns inte riktigt bra...

men de e väl bara att ta de och gå vidare

  

Av Johanna - 4 maj 2010 09:41

Fyy fan va grymt detta ska bli för 4de gången...

Nedräkningen kan börja..

11  

  

Av Johanna - 3 maj 2010 09:56

gahh

va jag tycker de e drygt att vara på jobbet just idag..

känns riktigt segt

bara massa dryga tankar och oro i magen

_______________________

 

i övrigt så har helgen vart bra..

full fart från freda em till sönda kväll

var och hälsa på pullan med familj igår... hur mysigt som helst och lilla söta pojken va super nöjd mest hela tiden.. så söt & go!

och lilla storasyster och jag lekte massa massa hela dagen... så charmig unge så de finns inte.. :)

glad att ni kommer på lörda och firar/fikar med oss andra.   

 

sen va S hit på morgonen med deras lilla kille oxå... så himla söt han me... rund och go om kinderna.. :)

mys!

och snart blir jag moster igen... bara 3 veckor kvar nu syrran... hihi

bebisar överallt juh.. :)

skönt de så slipper jag skaffa en egen liten till just nu iaf... de räcker så bra att ha en 9åring hemma så... och om jag behöver lugna de lilla "vill ha" begäret så finns de på nära håll :)

me like

 

nog om bebis snack och åter till jobb..

tjing!

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards