Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under maj 2010

Av Johanna - 16 maj 2010 16:15

Kommer börja med att TACKA alla i hytt 5310 och 5309 för en grym kryssning... ni gjorde de till en minnesvärd sådan ÅTER igen.. :)


MEN jag har faktiskt lite att klaga på denna gången
Helt ärligt... de e inte lika roligt längre... måste hitta nånting annat som är unikt nu.. varenda jävel som man känner åker juh/vill åka.. HUR kul är de?!

Inte alls... kan lika bra gå ut på krogen hemma

Iofs beblanda jag mig inte med dom men ÄNDÅ så stöter man juh ihop med dom IOM att man e liiiite så låst, de e på en båt lixom...

DE e KÄÄÄS!!


Men i allt detta så hade jag de kanon med alla grabbar, haha ni brorsor e bra näästy men ni får mig att skratta så tårarna rinner :)

har så jävla mycke minnen men som jag inte tänker dela här.. de får bli med mina närmaste.. :)

om ni inte frågar då vill säga... för palla skriva ner ALLT... hihi

de finns grymma bilder / filmer dock inget jag har här så kan inte dela med mig men har ni tur så kanske de kommer längre fram.. :)

Över till banden som spela..

Fredag:

Crashdiet - Missa!

Sonic Syndicate - gjorde mig sjukt hes (som vanligt på dessa kryssningar), ont i fötterna då rock-klackar och hopp inte går ihop, sist men inte minst så blev jag på riktigt bra humör....

Corroded - tungt... grymt bra, gott skratt...

Lördag:

Crucified Barbara - skråååååål... *hålla för öronen* I'll say no more!

eller joo säger lite som en kille på bussen sa, som hade missat dom på kryssen...

-varför se på schlager när man kan se de på tv?!

haha klockrent!


Fett grymt och tack igen...

 R.O.C.K  

Av Johanna - 14 maj 2010 11:25

  

 

Nu kan vi börja räkna timmar ist för månader, veckor, dagar som de va från början vid boknings tillfälle...

Grabbar nu röjjer vi aset ur oss, eller hur?

vi ses i dimman :)

     

Av Johanna - 12 maj 2010 17:59


 

  

**Känn dina egna begränsningar, drick inte för mycket

och för hellvete håll dig ombord på båten!

Om du ställer till med bråk blir du avställd i Åbo

och får ta dig hem på egen hand**

 

yeey!

\,,/

Av Johanna - 11 maj 2010 09:30

morgonens första skämt...

hallå jaa?!

ja va säger man.. de e roligt med vissa :)

________________________


igår va de min födelsedag

och allt va för jävla bra..

NOT!

så drygt... tack vare att man va trött, less och förbannad

allt på samma gång.. ja de e en sån bra kombo.

yeey!

Min data fu**ade ur igår oxå.. kom inte in i windows..

Panik!!

nä inte för internets skull utan alla mina ägodelar, foton musik osv....
men med en vänlig skäls hjälp så löste de sig och allt fanns kvar på datan...

*pusta ut*

men en sån gång märker man vad en sån ägodel betyder...

________________________________


och jag avslutar nu med att säga att

en svart sopsäck håller för att bära mig i..

har just testat.. haha.. :)



http://www.youtube.com/watch?v=dOaLnsdi2hs

detta e mycke bra!!...

me like

Hardcore Superstar - Into Debauchery

  

Av Johanna - 10 maj 2010 07:44


föddes en liten flicka vid namn Johanna :)

  

 _________________________

Vill tacka alla nära och kära för en trevlig helg och tack för de fina presenterna..

Ni är lika underbara allihopa

På freda/lörda ska den sista presenten firas! (sist men absolut inte minst)

\,,/ hell yeah!

Av Johanna - 7 maj 2010 08:00


2001~05~07

05.54

föddes det en liten pojke vid namn Jonathan

2860g och 48cm lång

och jag är världens gladaste & stoltaste mamma

  

se tillbaka:

de har självklart varit tufft.. ung mamma, ja ni förstår säkert själva 

men jag har visat hela världen att jag har klarat/klarar av de och jag är stolt

GRATTIS min lilla guldklimp

...

Av Johanna - 6 maj 2010 08:33

man tror man gör ett bra val

men såhär i efterhand så har jag börjat tvivla på de...

berg o dalbana med stora loopar

____________________________________

 

Inside I'm a danger to myself
inside I'm a prisoner of my own hell

http://www.youtube.com/watch?v=OhDK5BzDz34

Five finger death punch - My own hell

...

Av Johanna - 5 maj 2010 12:45


de känns inte speciellt mycke bättre idag heller

snarare värre

fattar inte att man kan känna sig så liten

och de e bara jag själv som kan göra nåt åt detta

gah ont i magen!

________________________________


va in till stan igår och handla presenter till grabben som fyller år..

de känns skönt nu i efterhand men innan va de panik då jag typ inte fattat att han fyller år på freda.. då mycke annat tyvärr har tagit överhand en aning..

sen går inte johanna och verkligheten riktigt hand i hand

men iaf... nu e de klart och jag känner mig nöjd med allt.. :)

 

köpte 2 linnen till mig själv oxå... fiiiiina!

hitta även en sån jacka jag letat efter otroligt länge på MQ men hann varken kolla prislappen eller prova den då kl va 19.55 kanske va tur de... eller?!

den hade dock garanterat platsat bland alla mina andra 14 jackor...

hitta även ett par nya skor på stadium men nää johanna nu får de va nog...

men gash va jag vill ha och jag älskar de...

men tror iaf att de kommer hamna ett par såna hemma hos mig snart..

kommer inte kunna hålla mig.. :)

för dom kommer garanterat oxå platsa bland ALLA mina andra skor på skohyllan..

 

nää nu ska jag undersöka en internet sida.. och se om man kommer våga handla ett soffbord därifrån... är juh tyvärr så att de e den enda sida jag sett haft sånt som jag vill ha så.. what to do?!

tur google finns..

 

ta hand om er..

vi ses

tjing


*som regel undviker jag frestelser, om de inte är oemotståndliga*

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards