Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under april 2010

...

Av Johanna - 7 april 2010 17:59

haha

idag när jag satt på bussen på väg hem såg jag nåt så himla nääästy..

haha

kom till rondellen och de står en bil där på min sida.. sitter en kille på knä i bakluckan och dammsuger ur bilen...

men grejen va.. skojar inte nu... han satt med HELA sitt arsle framme, rakt ut mot vägen där mååånga bilar åker... va tvungen att slå handen för ögona men samtidigt snegla lite mellan fingrarna... -såg jag verkligen rätt?!

-jaaahaaa a då!!..

uhh näästy

asså kanske hade vart mer okej om de hade vart en yngre shysst kille lixom (eller njaa eg inte men ni fattar..) men de va juh tyvärr inte de denna gången, detta va nå gammalt hårigt obäke

uschiamej!

Av Johanna - 7 april 2010 13:59

Säg inte att jag måste lämna in min mobil igen!?

Jag blir knäpp..

E de så svårt att tillverka mobiler utan problem?!

tydligt de..

...

Av Johanna - 6 april 2010 17:31

idag har de vart en underbar vårdag..

solen skiner kan man begära mer?!

ah de kan man men ändå inte... :)

de e bara till att gilla läget

 

nu ska jag gå och måla mina naglar.. ROSA!

yeey

 

tjing

 

__________________________

 

ca 1 timme senare

 

de gick i ett nafs.. de räckte med ett telefonsamtal för att ångra till att måla allt svart
Tack!

A. när drar vi till Milano / Barcelona

typ nu?!.. :)

-All the crazy shit I did tonight, those will be the best memories-

...

Av Johanna - 5 april 2010 11:29

Månda förmidda..

Enormt trött

sovit sådär asså.. huvudet värker men de e väl enbart därför..

men de va iaf gytt att med gott samvete kunde stänga av alarmet som slog igång i morse kl 04:30.. men i morron e de bara att pallra sig upp.

*suck*

Snön faller utanför fönstet oxå..

sådär kul men verkar inte som de lägger sig utan smälter direkt på marken...

de e iofs positivt

____________________________________

Igår så kollade jag på Arthur och Minimojerna.. hihi den va rätt charmig faktsikt

Köpte den åt grabben men kunde inte hålla mig från att se den själv :)  





___________________________________

skulle vilja göra nåt men vet fasiken inte vad...

ska iaf gå och duscha så kanske man blir lite piggare..

f*n om en dryg månad fyller jag år och de betyder asså att de e lite mer än en månad som BB 9 går av stapeln... GAAHH

jag längtar så jag spricker!

 

ett helt onödigt inlägg men wtf gör de..:)

ingen som tvingar er att läsa!

Ha en bra dag hörrni

Vi ses

Tjing!

 

 LÄNGTAR TILLBAKA

till värmen

        

...

Av Johanna - 4 april 2010 19:24

Uj vilken helg..

Nä inte i festandets tecken som för många andra utan här e de andra saker som gör de till ett UJ!

i fredes vart de 2års kalas .. mega mys!

kvällen behöver vi inte diskutera.. :)

igår. hmm behöver vi inte diskutera.. :)

idag har jag vart hos mina föräldrar.. bror min med sambo va där oxå.. trevligt!

satt och kolla på resor. hmm får se vart de leder..

dåliga nyheter e att jag inte fick lghen men med en otrolig person vid min sida kanske de löser sig ändå... fick några dagar på mig att tänka och känna efter...:)

 

avslutar detta här..

vi ses

tjing

...

Av Johanna - 2 april 2010 18:31

De hade inte kunnat smaka bättre än nu!

 

  

BACARDI BREEZER

Av Johanna - 1 april 2010 12:02

..så fyller världens sötaste flicka 2år.. och i morron e de kalas.

*stOOra grattis kramar*

Hon e så go den tösen och snart kommer lilla syskonet

De ser vi fram emot!

___________________________

Annars då..

Jo jag överlever.. vet att vissa av er e oroliga över mitt mående..

men jag kan lugna er med att ni behöver inte vara det...

men e evigt tacksam för att ni bryr er

Ni vet vilka ni e!

  


Har bara en timma kvar av jobbet nu, känns himla gytt sen e de 4dagar ledigt!

YeeY

Me like!

Bakade amerikanska muffins med blåbär och hallon som jag hade med mig till jobbet idag, lite sånt påskmys.

Hade även ställt in ett påskris inne i fika rummet, tro de eller ej.. hihi

Svarta vippor och rosa kycklingar... ;)

De va uppskattat tror jag allt..

Ska se om min grabb e med på bussen sen oxå.. han skulle promt åka buss själv till sin farmor idag

Lite orolig e man allt men VET att han klarar de :)

Min underbara son *ler*

Han va så söt här om kvällen.. jag va lite lessen och satt vid köksbordet, så kommer han så och börjar smeka en på ryggen och pussar en på kinden och håller om..

-Vad e de som har hänt mamma?! e du lessen?!

osv...

Ett ord = älska!

 

Nää vet inte va jag ska skriva mer..

GLAD PÅSK på er

Tjing

  

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards