Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under april 2010

...

Av Johanna - 22 april 2010 11:48





____________________________


new song 2010

Engel - to the end

http://www.youtube.com/watch?v=v7EjyHdKY18

detta är bra!

*minns Bandit Boat 8*

Av Johanna - 19 april 2010 22:06

Kvällens grubbel:

ibland undrar jag varför jag gör de jag gör om dagarna..

varför kan jag inte bara få tummen ur röven och göra nånting som jag tycker så förbannat mycke om?!...

jo för att jag inte tror på mig själv och min kunskap i det...

men jag leker ofta med tanken...

-tänk om man fick arbeta med sådant ist för att bara drömma och ha de som hobby syssla om ens de..

ja ni får juh tycka att jag e hur konstig som helst men de berör mig inte på den här fronten...

aja en annan dag... vi skjuter upp de precis som allt annat..

a'la johanna speciale!


i helgen hoppas jag att få bege mig till Kista

de kanske kan ge mig en skjuss in i nåt nytt?! vem tusan vet....

I don't

 

________________________

tur musiken finns som får en att tänka om och på annat :)

denna e min "gobit" just nu. Den kommer gå het i sommar 

http://www.youtube.com/watch?v=l_CdJaSIWEc

Gabry Ponte ft. Miani - Vivi nell'aria

Varning: Videon e skit hemsk.. ;)

blunda och njut.. hihi

 

God natt

...

Av Johanna - 19 april 2010 19:06


Av Johanna - 19 april 2010 09:41

 

nu har den lilla "varvs" bebisen äntligen tittat ut

Grattis S & B till lilla killen :)

  


Av Johanna - 17 april 2010 18:34

igår hände nåt så himla obehagligt/läskigt

jag va helt ärligt svimfärdig och hjärtat satt i halsgropen...

 

min grabb åkte buss själv till sin pappa igår, liksom va väl inga konstigheter med de... nånting som han klarar fint

MEN

när han kom fram till avstigningstillfälle och hans farbror skulle möta upp honom kom han aldrig av bussen... och hans mobil var avslagen

snacka om att de gick miljoner tankar i mitt huvud

-vad har hänt min son?!

-vart är han?!

folk leta och leta efter honom, ringde bussbolaget osv

-har han gått av på fel ställe eller vad har hänt?!

jag satt mil ifrån min egen son och kände mig så jävla värdelös och hjälplös

-vad kan jag göra? ingenting förutom att oroa ihjäl mig..

men efter nån timme så ringde telefonen

grabbens pappa...

-han är upphittad... han hade somnat på bussen... :)

åhhh jag blev så glad och lättad så tårarna rann...

min älskade underbara son...

  

___________________________


sen i natt.... ja då va drömmarna igång...


jag och grabben åkte buss och fullt med packning hade vi..

vi klev av och fastnade vid nån pizzabagare som stod ute och rökte

han sa nånting och vi gick vidare

sen kommer denna pizza bagare och springer efter oss med en svart sopsäck och ska kidnappa min son...

-spriiiing, skrek jag åt grabben och han föll

och så kom pizza bagaren ikapp och sa..

-lugn jag ska bara fånga honom och hänga upp honom i vårat skyltfönster..


sen vakna jag...

haha heeelt galet de kan bli asså. tack vara insidenten tidigare kan jag tro.. :)

 

nää nu vankas tv'n och mys med mig själv :)

vi ses

tjing

...

Av Johanna - 16 april 2010 11:57


  

KING Fredag

___________________


Idag känns allt helt okej

kanske för att de e fredag iofs, och solen lyser.. :)

såå gytt med helg och nu e de bara 4veckor kvar tills den efterlängtade kryssningen!

yeey!

keep up the good work

 

trevlig helg

vi ses!

...

Av Johanna - 15 april 2010 12:34

en liten fågel viska i mitt öra att de börjar hända saker nu

BB nästa?!

rooolit :)

___________________________

 

annars så sitter jag här på jobbet med extremt ömma ben.. känns även när jag går nu.. hmm inte bra alls tycker jag!

men men de går över förr eller senare säger vi.. :)

idag känns väl allt lite bättre igen så de e skönt

men de e verkligen en bergochdalbana detta

 

har lyckats klicka hem lite fint från nätet nu oxå..

mm på arb tid men aja de e för sent nu.. :)

vart lite fint till festen i juni.. mys*

och lite till grabben oxå som han ska få i present..

mindre än en månad kvar tills dagen då

jag är 26år och mamma till en 9åring

herrejäklarns va åren går fort..   

but i like it

 

nä nu står Riga bilen här utanför så jag måste kila

vi ses

tjing

...

Av Johanna - 14 april 2010 19:41

sitter här nu..

något drygt men ändå så sker de

har precis duschat och de e go musik på stereon

längtar f-bannat mycke till sommaren.. *suck*

  

idag har vart en tuff dag känslomässigt

de har skenat upp de har skenat ner..

mycke tankar om eg ingenting

grubblar på saker som jaa.... typ.... äsch jag vet inte

de har vart bull iaf

har typ börjat gråta av mina egna tankar och folks ord

fattar inte vad problemet är

joo de e mycke just nu som händer.. och kroppen orkar väl inte helt enkelt

man e inte odödlig bara mänsklig

har lyft massa oljedunkar idag en sisodär 21st á 25kg de mådde min handled bra av vill jag lova.. NOT!

även ryggen fick sig nog nån snyting

kanske inte e hela världen tänker ni men jo för lilla mig så e de påfrestande

säger som en kille från Kroatien sa till mig idag:

-not very usual for a girl working at a place like this

nää de kan väl stämma kanske men varför vara "vanlig" när man kan vara lite udda & speciell?!.. :)

 

har även ömma känningar i mina benhinnor... va bra va?!

mm jag e 25år men känner mig som 80.... ramlar sönder snart!

gnälla e inte min grej men just idag så känner jag för de...

jag e less

  

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards