Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Direktlänk till inlägg 17 februari 2010

En sån liten sak.....

Av Johanna - 17 februari 2010 09:59

Helt otroligt att en sån liten sak

Några så få ord kan ha sån stor inverkan på mig...

Hela tiden finns de i mitt huvud, vissa dagar mer vissa dagar mindre och jag blir tårögd och illamående av bara tanken.

Just idag så känns de lönlöst att ha samtal hit och samtal dit med högre uppsatta människor...

För läser man mellan raderna så har de redan börjat räkna bort mig.

De känns skit, fast ännu värre e de att personer som man "står nära" gör desamma..
Tror helt ärligt att de e ingen som eg förstår hur jag känner och mår ang de här

Och berättar man.. ja va får man för svar?!

-Kan de vara så jävla farligt?!

Nä själva grejen kanske inte är de, men de e mer än så som spelar in!

Ni befinner er inte i problemet och de e de som e problemet som gör att ingen förstår!

Skit samma...ska inte sitta här och gnälla om såna skit saker som de verkar vara för vissa...

________________________________________


Blir iaf stan idag efter jobb.... *Sucka mega fett*

Känner enorm lust till de verkligen.. NOT... bara att hoppas på att de går fort.. ska juh bara få mina linser och betala så de kan väl inte ta sån tid tycker man!

 

I övrigt så såg jag på "såld på hus" igår.... tycker de e bra roligt att de tar med hus härifrån så kanske de kan locka hit några fler miljonärer iom att de e så billigt att köpa hus här... NOT... :)

vilket jag heller inte kan förstå att de e så dyrt som de faktiskt är?!

Samma där så e juh jag inredningsnörd som ALLA vet nu och har en HEL del tidningar hemma... satt och läste igår helt ovetande i en av de mest kända inrednings tidningar som säljs i butikerna, även där om 3 st familjer och deras villor här ute

Tycker de e lite coolt faktiskt samtidigt bra... mer bra reklam åt orten!

 

Sen till nånting HELT otroligt som hände igår...
blir nästan arg på mig själv men iaf.. jag SOMNA till bygglov, jag menar de kan juh bara inte hända.. men joo igår hände de... MEN de bästa av allt var att jag hann precis vakna så jag såg de få sista minutrarna då de visar hur de blev..

Pjuh lixom!... :)

Dock hade de kvittat då de bara hade vart och spolat tebax programmet, men hade då missat såld på hus juh..

HAHA värsta bekymren lixom!

 

Aja.. de va dagens meningslösa inlägg de! :)

Vi ses

Tjing

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 10 mars 2014 13:19

japp längesen... men jag är nog inte direkt tillbaka bara för detta inlägget.. ville bara uppdatera er som fortfarande syns till h'r lite... 2013 - Hus 2014 - Bebis Ingen är lyckligare än jag ♥ ...

Av Johanna - 4 januari 2013 06:58

hus nu... helt sjukt faktiskt :) ca 8 timmar tog det för alla arbetare att sätta ihop vårt "lilla" slott :) Eller okej, de saknas pannor på taket och lite arbete inne i huset men om vi säger såhär då.. efter ca 8 timmar stog där ett hus som for...

Av Johanna - 27 december 2012 09:05

Här är jag uppe med tuppen.. tvättid. Skönt och ha det gjort... sen blir det väl till att åka till tomten och skotta snö... dock plusgrader idag så tungt lär det va. Men thats life :)   Jag har tyvärr inga direkta julklappar att skylta med.. ...

Av Johanna - 21 december 2012 08:46

Idag går vi på julledigt, herre'je va skönt de ska bli. Behöver de efter en tuff höst.. Men först ere julfest med jobbet ikväll.. trevligt värre :)   Passar även på att önska alla en riktig   GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR ♥   ...

Av Johanna - 17 december 2012 08:29

julafton om EN vecka... say whaaat?! Har inte nån koll i år känner jag, tiden bara rusar förbi. Hemma finns absolut nada julstämning, stakar och stjärnor är uppe och en provisorisk adventljusstake. Finns ingen ide att julpynta i år känner vi.. ...

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards